MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Verwijderd
Volgens mij is jouw CPU snel genoeg om terug te schrijven. Ik denk dat het een combinatie van je HD en MEM is. Volgens mij heb je minstens 256 nodig. Dat heb ik nu ook, is ook niet veel, maar wel genoeg. Het zou eventueel an jouw HD kunnen liggen, dat die niet snel genoeg is. JE videokaart heeft er niets mee te maken, die wordt er neit voor gebruikt. Het gaat echt alleen om je CPU, HD, MEM en de firewirekaart die je gebruikt.
Verwijderd
Volgens mij moeten de texas instrument drivers gebruikt worden als je een JVC videocamera hebt, in elk geval wel onder win9x.Op zondag 11 november 2001 12:21 schreef AntonicKnight het volgende:
Ik heb een JVC GR-DVL 107 (met DV-in) en een Dynalink FireWire kaart. Ik gebruik Windows 2000 en Adobe Premiere 6. Het capturen en bewerken gaat prima maar als ik probeer de bewerkte film terug te zetten naar de tape dan krijg ik een gestoorde opname op de camera. De beelden die vanaf de computer naar de camera gaan schokken op de camera en de framerate lijkt nog onder de 5 fps te zitten. Moet ik een ander videobewerkingsprogramma nemen, ligt het aan de capturekaart of ligt het aan mijn computer (750, 128 MB, 40 GB schijf, asus Geforce II)?
Wat kan ik doen?
Misschien kun je testen of een ander programma dan adobe wel goed kan schrijven naar de videocamera.
De computer en de harde schijf zijn sowieso snel genoeg voor DV en onder win9x is 128MB ook genoeg, hoe dat zit onder win2000 weet ik niet.
Het lijkt me dat het niet aan de hardware ligt, maar dat de drivers niet goed functioneren of dat het aan adobe premiere zelf ligt.