Verwijderd
idd er WAREN problemen meeOp zondag 11 november 2001 12:29 schreef ureal het volgende:
Volgens mij zijn er problemen mee
Zie dit artikel http://www.overclockers.com/tips710/
En als je even de text doorleest dan kun je lezen dat het een uiterst snel en goed bord is ( zoniet het beste KT266A bord )
.....lapje uit de text.........
These are great boards with top notch performance, and EPoX has proven to me that their tech support not only exist, it's top notch!
.....lapje uit de text.........
Ondanks dat ik ook diverse negatieve dingen heb gehoord over dit bordje, heb ik het toch maar gekocht. Na alles ingebouwd te hebben kan ik nu zeggen dat het allemaal perfect werkt. M'n Geforce2 Pro was heel even een probleem, maar dat had ik ook met m'n Abit KT7-raid en dat was zo opgelost door de "AGP Driving Control" aan te passen in het bios (staat nu op EA). Op zich kan dit wel een probleem zijn als je geen andere videokaart tot je beschikking hebt, want het systeem komt namelijk niet door de POST heen.
Thoriam#2885
Verwijderd
Heb hem nu bijna een maand, zelf in elkaar gezet, geloof het of niet nog geen 1 probleem gehad, loopt super stabiel etc. heel tevreden, hiervoor altijd Asus gehad maar Epox's snelhied, stabiliteit, prijs, hex display, NL ondersteuning helemaal top.
Yep thats true Jim....reuze blij mee
Verwijderd
ik heb dus zo'n verkeerd bordje thuis gekregen 
vrijdag teruggestuurd naar de winkel, dus ik ben benieuwd wat voor eentje ik nu krijg.....
vrijdag teruggestuurd naar de winkel, dus ik ben benieuwd wat voor eentje ik nu krijg.....
Pagina: 1