Ik draai hier win2k (alhoewel het probleem bij alle windows versies is). Ik heb een Asus V7100 Geforce 2MX TV-Out op een Belinea 103020. Als ik van resolutie verander naar bijvoorbeeld een spel (of de directdrawtest van DirectX op volledig-scherm) gaat mijn beeldscherm in slaap, het oranje lampje gaat knipperen, en krijg hem niet meer wakker. Het enige wat ik nog kan doen is resetten
. Het probleem is opgelost met Detonator 12.xx Alleen ik wil gewoon net als iedereen gebruik maken van de vaak beter presterende Detonator 20 serie (XP dus).
Waar zou dit probleem nu aan kunnen liggen, is het een probleem videokaart-->beeldscherm. Ik heb al vaak van mensen gehoord dat ik voordat ik naar een andere resolutie ga eerst eventjes in mijn beeldscherm opties het aantal bits omlaag moet gooien naar 16bit, en bijvoorbeeld mijn aantal Hz op 60 moet zetten, alleen dit mag allemaal niet baten. Iemand een opplossing, want wil eigenlijk met Win2k uiteraard naar een XP detonator.
Waar zou dit probleem nu aan kunnen liggen, is het een probleem videokaart-->beeldscherm. Ik heb al vaak van mensen gehoord dat ik voordat ik naar een andere resolutie ga eerst eventjes in mijn beeldscherm opties het aantal bits omlaag moet gooien naar 16bit, en bijvoorbeeld mijn aantal Hz op 60 moet zetten, alleen dit mag allemaal niet baten. Iemand een opplossing, want wil eigenlijk met Win2k uiteraard naar een XP detonator.
20*350ZO45°