Nou, dat ding klopt gewoonweg niet, ik ging dus kijken voor een setjes boxen van creative digital, en de prijs daar staat 169 piek, nou, die bedrijven voor 169 piek bieden hem nu allemaal voor >200 piek, want een zooi, en die geheugen prijzen? ik vind et erg vreemd op www.pricewatch.com lijken die prijzen nog altijd te dalen hoor!!!!!! Dus ergens klopt iets niet, volgens mij was dit gewoon een hoax, en zijn mensen nog op et laatste moment rammetjes gaan kopen en is de vraag nu in nederland hoger dan het aanbod in rammetjes, volgens mij alleen door deze hoax, want ergens anders zie je er niks van terug
--> LA
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nee maar meestal merk je hier een nederland maar een week later de prijs daling/stijging.
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Zou je dit voortaan misschien in lieve adjes kunnen plaatsen, dan kan 1 van mijn collega's erop reageren. Je kunt zelf trouwens meewerken door de pricewatch up-to-date te houden, en dat doe je gewoon door de bedragen van de door jouw bedoelde winkels naar de door jou gevonden prijs aan te passen.
20*350ZO45°
Ohja, ik vond het ook al vreemd.
Bij anandtech spreken ze over stabiele (zeer lage) geheugenprijzen, waar geen verandering in zit.....
Bij anandtech spreken ze over stabiele (zeer lage) geheugenprijzen, waar geen verandering in zit.....
can you read my mind?
->[LA] en overtollige uitroeptekens verwijderd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1