Toon posts:

De pricewatch klopt helemaal niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat ding klopt gewoonweg niet, ik ging dus kijken voor een setjes boxen van creative digital, en de prijs daar staat 169 piek, nou, die bedrijven voor 169 piek bieden hem nu allemaal voor >200 piek, want een zooi, en die geheugen prijzen? ik vind et erg vreemd op www.pricewatch.com lijken die prijzen nog altijd te dalen hoor!!!!!! Dus ergens klopt iets niet, volgens mij was dit gewoon een hoax, en zijn mensen nog op et laatste moment rammetjes gaan kopen en is de vraag nu in nederland hoger dan het aanbod in rammetjes, volgens mij alleen door deze hoax, want ergens anders zie je er niks van terug

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

--> LA :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 16:17

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Nee maar meestal merk je hier een nederland maar een week later de prijs daling/stijging.

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:51

Predator

Suffers from split brain

Ahum, de meeste firma's passen hun prijslijst niet alle dagen aan.

Dus zal de pricewatch ook niet up2date zijn

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zou je dit voortaan misschien in lieve adjes kunnen plaatsen, dan kan 1 van mijn collega's erop reageren. Je kunt zelf trouwens meewerken door de pricewatch up-to-date te houden, en dat doe je gewoon door de bedragen van de door jouw bedoelde winkels naar de door jou gevonden prijs aan te passen.

20*350ZO45°

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

cruncher

wanna crunch someone?

Ohja, ik vond het ook al vreemd.
Bij anandtech spreken ze over stabiele (zeer lage) geheugenprijzen, waar geen verandering in zit.....

can you read my mind?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

->[LA] en overtollige uitroeptekens verwijderd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1