AMD of intel?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Poll: AMD of Intel?
AMD
Intel

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=241&var=.png

ik zelf ga voor amd, ik vind dat gewoon beter dan de intel

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Het staat een beetje gelijk ;)
Persoonlijk kies ik Intel omdat ik er al jaren 1 heb, ik sluit zeker niet uit dat ik een athlon ga kopen in de toekomst

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat is het nut hiervan? Ik denk dat dit topic enkel maar uitloopt op een flamewar AMD vs. Intel. Ik kan waarschijnlijk nu al zeggen dat AMD gaat "winnen". Als je dit topic aan netwerkbeheerders/systeembeheerders of wie dan ook laat lezen, dan weer intel. Je moet gewoon kijken waarvoor je het gaat gebruiken. Als ik voor de baas een server aan moet schaffen dan kies ik weer voor intel. Beetje nuttloos dus. (sorry voor de tijd die je er in gestoken hebt)

20*350ZO45°

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
I don't care. Heb beide, en beide zijn prima.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Het lijkt me beter als je op een bepaalde core kan stemmen (coppermine,tualatin of thunderbird palomino). De core van de tualatin vind ik namelijk het best, maar die van de P4 vind ik waardeloos. AMD (alle cores) blijft gewoon een zeer goede allrounder (prijs/prestatie), maar qua core is de tualatin mijn favoriet.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sluit dit ding mensen die is al tig keer langs geweest!!!!!

Afgekort maakt mij geen shit uit! als ut mar goed draait...geld kijk ik niet naar!!!

en ben nog steeds tevreden met mijn systeempje...jah das intel...maar heb ook nog op de beganegrond een AMD 800 staan...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Ik heb nu een Asus A7V266 met AMD XP 1600 + en 512 MB DDR.
Eerst had ik een Pentium 3 800 MHz ook met 512 MB Ram in windows zelf zie ik geen enkel verschil, alleen met games draait een beetje soepeler (niet veel)wel gebruik je veel minder geheugen tijdens een cdtje branden.
Met me oude intel liep me geheugen in een keer vol tijdens het branden van een cd, nu niet meer.

Verwijderd

Weer een nutteloos topic , ik stem voor het sluiten!
Word een beetje schijtziek van al die Intel / AMD Discussies :r

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 20:21
/offtopic
en dat heeft vast met je processor te maken ja |:(

dat zit hoogstwaarschijnlijk in je software, met je nieuwe pc'tje heb je je windhoos (of egaal wat je erop hebt staan) opnieuw geinstalleerd, waarmee je waarschijnlijk je memory leek om zeep hebt geholpen

/offtopic

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:28
als iedereen nou gewoon die poll gaat invullen ne geen reacties geven.. ( alleen soms een kick naar boven)..

Krijgen we wel de eindstand te zien... en geen flamewar... beter toch?

https://wren.co/join/Devian

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Nee, niet weer een AMD vs Intel topic. En laat die poll-gekte asjeblieft in de HK blijven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.