Ik heb een probleem met mijn monitor, het is een relisys. Ik draai win2k sp 2, maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft maar hij blijft meestal als ik de computer opstart gewoon in slaapstand staan. Dan moet ik de stroomkabel aan de achterkant er snel in en uit stoppen en dan slaat hij pas aan. Is deze monitor nu defect?
We hebben op school ook van die relisys monitoren
...
En ik heb al een paar keer hetzelfde prob. gehad. Dan werkte het scherm pas als je alle stekkers eruit trok en er opnieuw in deed.
Bij jou blijkt dat hetzelfde te zijn. Maar ik hoefde het altijd maar 1 keer te doen.
Als ik me niet vergis zit er in het OSD van die monitor een optie 'ingangsspanning'. Misschien dat je die moet veranderen. Of je moet hem gewoon zo instellen dat hij nooit in standby gaat en dat je hem dan zelf uitzet.
En ik heb al een paar keer hetzelfde prob. gehad. Dan werkte het scherm pas als je alle stekkers eruit trok en er opnieuw in deed.
Bij jou blijkt dat hetzelfde te zijn. Maar ik hoefde het altijd maar 1 keer te doen.
Als ik me niet vergis zit er in het OSD van die monitor een optie 'ingangsspanning'. Misschien dat je die moet veranderen. Of je moet hem gewoon zo instellen dat hij nooit in standby gaat en dat je hem dan zelf uitzet.
Ok. Bedankt voor je reply, ik zal dat even proberen.