Toon posts:

PSU kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort, als mn comp op 1430 mhz loopt (1.85v, 13*110), zoals ie al heel lang deed, valt ie na een tijdje COMPLEET uit, voem... uit, tijdens games/d.netc, maar ook gewoon tijdens internetten bijvoorbeeld, zonder processor belasting...

Als ik hem hierna opnieuw probeer aan te zetten, dan gaat dat niet, conclusie: power failure (don't boot after power failure..)

Lijkt mij dus de voeding... wat denken jullie ervan? (op 1404 mhz staat ie nu, 13*108 op 1.775 volt, en dat gaat wel goed..)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lekker op 1404 laten staan. Die 26 mhz merk je toch niet en waarschijnlijk is het gewoon je cpu die het na een uur niet meer trekt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 09:32 schreef wwillem het volgende:
Lekker op 1404 laten staan. Die 26 mhz merk je toch niet en waarschijnlijk is het gewoon je cpu die het na een uur niet meer trekt.
Ja, maar eerst deed ie het wel goed, das nou juist het vage...

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dus dan moet of je psu kapot zijn gegaan (vast niet), of het komt door verandering van temperatuur (vreemd, want het is juist kouder geworden, of je moet je verwarming aan hebben gezet).

Btw, bij een fsb van 110 loopt je geheugen op 146 mhz, niet op 152 ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 09:36 schreef wwillem het volgende:
Dus dan moet of je psu kapot zijn gegaan (vast niet), of het komt door verandering van temperatuur (vreemd, want het is juist kouder geworden, of je moet je verwarming aan hebben gezet).

Btw, bij een fsb van 110 loopt je geheugen op 146 mhz, niet op 152 ;) .
Keej dan.. ja ik leen wel ff een voeding van iemand om te testen....
Trouwens... volgens sisoft loopt t wel op 152 :P

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 09:46 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Trouwens... volgens sisoft loopt t wel op 152 :P
Sisoft maakt wel eens een foutje. :D

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer mensen die misschien weten wat het is?
Pagina: 1