Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
kijk mssr nssr het verschil in mobo temperatuur bij jou. daar zit het grootste verschil in.
Uhhhmmm....Op zondag 11 november 2001 03:45 schreef pdb het volgende:
tuurlijk helpt het
kijk mssr nssr het verschil in mobo temperatuur bij jou. daar zit het grootste verschil in.
Mobo : 37-29 = 8
CPU : 52-43 = 9
Volgens mij bedoelde je dus niet mobo, maar CPU
Tis al laat natuurlijk
My software never has bugs, it just develops random features...
procentueel gezien dus ff niet heOp zondag 11 november 2001 03:51 schreef SenZatioN het volgende:
[..]
Uhhhmmm....
Mobo : 37-29 = 8
CPU : 52-43 = 9
Volgens mij bedoelde je dus niet mobo, maar CPU
Tis al laat natuurlijkno flame intended
No flame intended natuurlijk..
My software never has bugs, it just develops random features...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
-118 ... wow
Dat zou m'n CPU niet eens aankunnen
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 2 * 12cm 220v FansOp zondag 11 november 2001 14:36 schreef BrainDamage het volgende:
Verschil is nog niet eens zo heel groot voor het aantal fanz wat je erin hebt gedaan ik heb met 3 40 * 40 mm fanz ongeveer zelfde resultaat behaald
Fans UIT
CPU 48c
MOBO 34c
Fans AAN
CPU 38c
MOBO 23c
Verwijderd
zonder fansOp zondag 11 november 2001 14:47 schreef Daniel-San het volgende:
[..]
Ik heb 2 * 12cm 220v Fans
Fans UIT
CPU 48c
MOBO 34c
Fans AAN
CPU 38c
MOBO 23c
Case 50 graden
CPU 55 a 60 graden
met fans
Case 40 graden
CPU max 45 graden
een casetemp van 29 vind ik nog best hoog...
bij mij ligt ie meestal rond de 22 graden... (dat is dus kamertemp + 3 graden)
maar... ik heb dan wel 4 casefans, 2x 80mm sunon in (zijkant), en 1x 80mm sunon uit (bovenkant), en nog een 60mm sunon achter mn proc.
en dan draaien ze nog maar op 5V...
jij moet wel een koetje draaien om de boel te testen he! 5 graden verschil met case temp gaat natuurlijk nieOp zondag 11 november 2001 14:50 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
zonder fans
Case 50 graden
CPU 55 a 60 graden
met fans
Case 40 graden
CPU max 45 graden
cpu = brand + rook
kast = 100 graden
met fans:
cpu = 28 graden idle
39 graden stressed
kast = 21 graden
Verwijderd
daar gebruiken we max payne voor is wat realistischer vergelijking en ik weet niet pcies waar case gemeten wordskieOp zondag 11 november 2001 15:04 schreef epsilon het volgende:
[..]
jij moet wel een koetje draaien om de boel te testen he! 5 graden verschil met case temp gaat natuurlijk niezelfs met waterkoeling haal je dat nog niet (zonder pelt ofcourse)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
En ik heb zelf geen fans in de zijkant zitten, en er zit een Zeer El Cheapo Spire Koeler op. Die doet zijn best maar meer dan dat kannie echt niet ...
Zit op me bankrekening te wachten zodat ik me Alpha kan bestellen
Verwijderd
koop misschien ook nog weleens een goede fan!
cpu idle=~mobo temp
cpu met burncpu=44C max
cpu met geemz=35C max
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home