Toon posts:

Logitech toetsenbord los te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een nieuw toetsenbord kopen, en nu had ik dus het toetsenbord op het oog van de Logitech cordless desktop optical setje. Het probleem is dat ik dat muisje er niet bij hoef, want ik wil 'm gewoon met staart eraan. Nu heb ik dus bij verscheidene zaken gekeken of ze het bordje niet los verkopen, maar overal moet je het in een desktop set kopen en is die muis gewoon inbegrepen. !? :(

Nou begin ik er een beetje aan te twijfelen of dit bordje uberhaupt wel los te koop is, maar ik vroeg me dus of iemand dit mischien wist ? En mocht iemand dus weten dat het wel los te koop is, zou je dan ook ff kunnen vermelden waar het los verkrijgbaar is ?

Verwijderd

niet dat ik weet, heb er een fles grolsch overheen jejast, maar kon zo snel geen los tb vinden.

waarom wel een draadloost tb & geen draadloze muis als ik vragen mag?

Verwijderd

Het antwoord is nee..
En ze zijn het voorlopig ook niet van plan.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Zou het veel in prijs schelen, dan?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:55 schreef Ferdo het volgende:
Zou het veel in prijs schelen, dan?
ALS ze het zouden doen, een 90 piek ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 01:53 schreef MREn het volgende:
waarom wel een draadloost tb & geen draadloze muis als ik vragen mag?
Omdat ik al een goeie muis heb, afgezien van dat lijkt het me vooral relax een cordless keyboard te hebben, omdat je 'm dan gewoon ff relax op je schoot kan plaatsen. Iets wat ik dus niet met m'n muis ga doen.

Maaruh, weet iemand mischien ook waarom Logitech die keyboards dan niet los willen verkopen ? Vindt het namelijk nogal een beetje raar iets.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
probeer het Logitech toetsenbord eerst even van te voren, je zult zien dat je snel op zoek wilt naar iets anders :r
Ze maken mooie muisjes, maar van toetsenborden hebben ze geen kaas gegeten ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
oh, dit verschilt dan duidelijk per persoon. Heb namelijk ook goeie dingen van gehoord, hehe.

Maaruh, wat is er dan volgens jou precies loos met het toetsenbord als ik vragen mag ?

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 02:38 schreef 0siris het volgende:
probeer het Logitech toetsenbord eerst even van te voren, je zult zien dat je snel op zoek wilt naar iets anders :r
Ze maken mooie muisjes, maar van toetsenborden hebben ze geen kaas gegeten ;)
Vertel!

Ik wil geen ander meer hoor!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
de toetsjes zitten "los", het voelt heel goedkoop aan allemaal. Zeker als je een beetje typervaring hebt, spoort dat toetsenbord van geen kant. Tja, ik kan het slecht uitleggen, maar één zin op dat toetsenbord typen zegt meer dan 100 woorden van mij vrees ik. Doe jezelf een lol, ga naar bijv. Dynabyte en ga eens wat op dat toetsenbord rossen. Het voelt gewoon errug goedkoop aan allemaal...

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik heb die draadloze van Logitech en hij bevalt echt prima!! Erg fijn toetsenbordje..

heb 'm wel icm met de muis.

#

Verwijderd

Topicstarter
Osiris thx voor de tip, ik ga voor de zekerheid maandag toch maar's ff langs de dynabyte.

ennuh zap, speel jij er ook spellen mee, of ben je meer een puur zakelijke gebruiker ?

• Stealthje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

Stealthje

Me like Tux :)

Ik heb ook een Logitech toetsenbord, mijn vader ook.

Ikzelf heb de Cordless Desktop I-touch Pro (ergonomisch),
Mijn vader heeft de I-touch Desktop,
Een vriend van me heeft de Freedom optical....

Allemaal razend enthousiast (ik ook)

Ik wil voor geen goud een ander toetsenbord, Heerlijk.

Al geef ik toe dat het keyboard van de I-touch desktop een stuk minder is (niets voor mij) maar die Freedom optical is perfect hoor ... (ik neem aan dat ie die bedoelt)

Dus vertel er bij wat je ervaring ermee is voor je zeurt

owjah, en voor je begint dat ik geen typervaring heb ... ik haal 460 chars/min en typ veel (Linux and all)

Tux rulez man !

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 11 november 2001 02:49 schreef IamBernie het volgende:
Osiris thx voor de tip, ik ga voor de zekerheid maandag toch maar's ff langs de dynabyte.

ennuh zap, speel jij er ook spellen mee, of ben je meer een puur zakelijke gebruiker ?
Beide.. speel ook veel spellen, gaat prima hoor! :)

Maarja, smaken verschillen blijkbaar...

#

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Je kunt dat toetsenbord WEL los kopen! Kost dacht ik 89 piek
kijk op http://www.mycom.nl

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij niet hoor Dinoracer, dit is wat ik allemaal te koop zie onder keyboards:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~plau/mycomkeyboards.jpg

Trouwens, ik hoor van mensen dat het keyboard last kan hebben van storingen wanneer het in aanwezigheid van een stereo installatie is, en dat het dan mogelijk is dat hij slagen overslaat. Weet iemand hier meer vanaf ?

edit:

komma's

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Misschien een beetje offtopic maar ik vraag het lekker toch ;)

mijn logitech muis kan via PS/2 en USB werken.. hij zit nu dus in de PS/2 poort maar ik vroeg me af of het beter is als ik hem via USB laat werken ..

wat maakt het uit ?

Verwijderd

ik heb er een zoon set en het is echt perfect
maar ze verkopen die twee dingen niet los

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 02:44 schreef IamBernie het volgende:
oh, dit verschilt dan duidelijk per persoon. Heb namelijk ook goeie dingen van gehoord, hehe.

Maaruh, wat is er dan volgens jou precies loos met het toetsenbord als ik vragen mag ?
ik heb er zelf een, cordless. het cordless gedeelte is aardig, alhoewel soms blijft toetsje "hangen" in games, irritant. Maar ze typen niet stil en toch ook niet heel snel. Je kunt denk ik beter eens kijken naar Microsoft toetsenborden rag maar gewoon ff op een logitech en op een MS en SEE DA DIFFERENCE! :)

Verwijderd

ik wil zelf ook de optical en ook alleen de muis
alleen ik heb hem dus ook niet kunnen vinden en hij is er gewoon niet :'(

maar het (optical)toetsenbord heb ik mee gewerkt op me werk en ik vind hem erg fijn
ik ga er nog mee gamen dus zie het vanzelf wel :)

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:11

bAm

je kunt zo'n toetsenbord BIJNA LOS krijgen, dr zit dan alleen dus een draadje aan :+ en dan istie in een witte kleur, genaamd logitech internet navigator >:)

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 19:09

Rob_de_Rechter

Dixeram

Trouwens, ik hoor van mensen dat het keyboard last kan hebben van storingen wanneer het in aanwezigheid van een stereo installatie is, en dat het dan mogelijk is dat hij slagen overslaat. Weet iemand hier meer vanaf ?
Van stereo weet ik niks af.... ik weet wel dat als ik met mn GSM (Ericsson T39m) bel ik geen letter meer ik kan tiepen... :D

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

Verwijderd

ik weet dat ie een jaar geleden nog wel te koop was los. maar nu zie ik hem niet meer in de winkel binnenkomen. ik denk dat ze ermee zijn gestopt omdat die combi setjes beter verkopen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 22:25 schreef bAm het volgende:
je kunt zo'n toetsenbord BIJNA LOS krijgen, dr zit dan alleen dus een draadje aan :+ en dan istie in een witte kleur, genaamd logitech internet navigator >:)
Hehe, laat het nou net zo zijn, dat ik dat toetsenbord nou juist wou hebben omdat hij draadloos en zo mooi zwart was.
Op zondag 11 november 2001 22:28 schreef Rob_de_Rechter het volgende:
[..]
Van stereo weet ik niks af.... ik weet wel dat als ik met mn GSM (Ericsson T39m) bel ik geen letter meer ik kan tiepen... :D
Een GSM heb ik toch niet, dus dat zal dan geen probleem zijn :) Maar ik maak me er dus wel zorgen om, dat wanneer ik muziek luister, dat hij slagen gaat missen. Btw, is er een merkbare vertraging op een cordless toetsenbord/muis?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 22:33 schreef ForayNL het volgende:
ik weet dat ie een jaar geleden nog wel te koop was los. maar nu zie ik hem niet meer in de winkel binnenkomen. ik denk dat ze ermee zijn gestopt omdat die combi setjes beter verkopen
Ok, als dit zo is, zou ik het behoorlijk kut vinden ! :(
Pagina: 1