Toon posts:

printscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vertel efftjes snel hoe ik een printscreen kan maken en deze bewerken met the gimp

Verwijderd

ksnapshot

Verwijderd

Topicstarter
en wat is dat
of waar staat dat niet bij multimedia.
en wat moet die fucking win xp banner op dit forum

iri

Verwijderd

KDE - K menu - garafisch - schermafdrukker

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 01:46 schreef janjanjansen het volgende:
KDE - K menu - garafisch - schermafdrukker
kde

en dan kom in niet verder meer

staat er echter niet bij
kantoor
netwerking
multimedia
en zo heb ik

Verwijderd

als je het eens netjes vraagt.. misschien dat meer mensen dan reageren.

[strengheids-mode]
lol
[/strengheids-mode on OFF]

Verwijderd

Topicstarter
laat maar SLUIT DEZE TOPIC

Verwijderd

Wilt u hier een slotje opzetten vraag je dan netjes aan de Modjes :P :P :P

Verwijderd

En wat dachten we van een screenshot maken met the Gimp zelf :?

B.t.w. ik hoop niet voor elke vraag die je te binnen schiet dat je die op een dergelijke manier hier post ;)

Verwijderd

Lekker weer Windows installen....

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel er mee niet meer onnodig posten hier

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 02:26 schreef narfpower het volgende:
ik bedoel er mee niet meer onnodig posten hier
:? Euhm, ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar ik denk niet dat het aan jou is om dat te bepalen.

Er worden gewoon netjes oplossingen voor je probleem aangedragen. een probleem, dat je niet eens erg netjes stelt in het forum.
Ik neem aan dat ik niks over netetiquette uit hoef te leggen? Waarom dan een slotje :?

Verder heb je als topicstarter niet het alleenrecht op een draadje. Kortom je hebt er net zo veel (of weinig) over te zeggen als een ieder ander. Een slotje vragen is dan ook nergens voor nodig. Een slotje zal in principe dan ook niet gezet worden door een modje/adje op dit topic, simpelweg omdat er geen aanleiding toe is.

Je post in SU voor het andere topic is in principe ook niet echt nodig, hoewel ik moet toegeven, dat daar wel erg offtopic gereageerd wordt en niet allemaal even aardig, waardoor een slotje eventueel wel gerechtvaardigd zou zijn.

Lees vooral een keer de FAQ door zou ik zeggen (ik verbaas me enigszins over je houding moet ik bekennen, aangezien je al zoveel posts op GoT geplaats hebt).
Pagina: 1