Turn it off and on again.
Dat probleem heb ik ook jah 
Ik daccht eerst dat het probleem alleen voor kwam met TNT2s maar dat is dus niet zo.
Ga wel ff proberen die 22.80 te downen, ik gebruik nu 21.81
Ik daccht eerst dat het probleem alleen voor kwam met TNT2s maar dat is dus niet zo.
Ik krijg et bij de 22.80, die heb ik dus nu ook nie meer
Verwijderd
hoe installeer ik die 21.80. er zit geen setupje bij.
als ik het wil vervangen werkt dat ook niet. dan zegt hij dat eht in gebruik is
als ik het wil vervangen werkt dat ook niet. dan zegt hij dat eht in gebruik is
Ik gebruik de 12.90, daar heb ik og geen problmemen mee gehad.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
ben ik gelukig een van de weinigen die hier geen last van heeftOp zondag 11 november 2001 01:26 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Volgens mij zijn er meer mensen die dit probleem hebben in Win Xp maar wat is daar de oplossing voor ??
Ben je net op GOT aan het kijken krijg je weer een blauw scherm en herstart
btw windows xp vindt sideband niet leuk
mmhmh volgensmij kan je met powerstrip sideband uitschakelen ff proberen ...Op zondag 18 november 2001 14:20 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
ben ik gelukig een van de weinigen die hier geen last van heeft
btw windows xp vindt sideband niet leuk
Verwijderd
hoe installeer jij dat eigenlijk??Op zondag 11 november 2001 01:44 schreef ureal het volgende:
Ik heb er nu al een week geen last meer van.
Ik gebruik de det 22.80 en powerstrip 3.03.
Verwijderd
hoe installeer je dat dan. er zit geen setupje bijOp zondag 18 november 2001 14:14 schreef QBiT het volgende:
Dat probleem heb ik ook jah
Verwijderd
Blijf je dat nu iedere paar uur vragen tot je antwoord hebt , als dat zo is wacht ik nog even met antwoorden namelijk kan ik me nog 'n paar uurtjes aan je ergeren.
Verwijderd
Gewoon de standaard nemen, heb je alleen geen OpenGL. Jammer voor Quake dan maar hoor!
Ik had het trouwens niet met de standaard en de 21.83!!
Kzou zeggen probeer die dan ens!
Ik had het trouwens niet met de standaard en de 21.83!!
Kzou zeggen probeer die dan ens!
Iets wat bij mij heeft geholpen, was in de BIOS de performance setting van optimal naar normal zetten. Heb nu een 100% stabiel systeem.
Drivers, BIOS en al die shit verholpen het probleem bij mij niet.
Drivers, BIOS en al die shit verholpen het probleem bij mij niet.
Heb hetzelfde probleem met die driver (gebruik de asus driver 21.81 gebaseerd op de nvidia 21.81 driver). Sideband staat trouwens bij mij al off, dus dat zou het niet moeten zijn. Ga ook eens wat proberen met die drivers + of normal bios settings..
P.S: heb last van een 'trage muis' in UT. Iemand die daar ook last van heeft ? (Heb een XP 1800+ met Asus GF3). Vooral de alternative fire vuurt niet meer snel..
P.S: heb last van een 'trage muis' in UT. Iemand die daar ook last van heeft ? (Heb een XP 1800+ met Asus GF3). Vooral de alternative fire vuurt niet meer snel..
bij mij was het probleem opgelost met een betere koeler op mijn cpu ..
ik weet het.. het is erg vaag maar als mijn cpu boven een bepaalde temp kwam kreeg ik deze error.. nu die wat koeler blijft heb ik geen problemen meer
ik weet het.. het is erg vaag maar als mijn cpu boven een bepaalde temp kwam kreeg ik deze error.. nu die wat koeler blijft heb ik geen problemen meer
Hmm, fyi: het terugzetten van AGP x4 naar x2 lijkt het te hebben verholpen..
Pagina: 1