Ik heb vanmiddag de c't gekocht en nou heb ik hem perongeluk in de trein laten liggen.
Ik koop het blad af en toe als er naar mijn mening iets interessants instaat.
Aangezien ik een DDR plank ga kopen en ik dus ook DDR geheugen wil, zag ik op de cover '171 RAM - modules onder de loep genomen' en 'Welk RAM heb je nodig'. staan.
Nou ben ik toch wel benieuwd naar de uitslag van de test en ik heb geen zin om nog eens 13,- te betalen.
Weet iemand toevallig wat de do's en don't's zijn.
Ik hoef geen mening van mensen op ervaring, die heb ik hier al genoeg voorbij zien komen en dat geloof ik wel.
Ik ben benieuwd welke chipjes ik het beste kan kopen volgens de c't. (merk,cas,mhz,prijs,etc).
Als dit niet mag om een of andere reden dan merk ik dat vanzelf wel
Ik koop het blad af en toe als er naar mijn mening iets interessants instaat.
Aangezien ik een DDR plank ga kopen en ik dus ook DDR geheugen wil, zag ik op de cover '171 RAM - modules onder de loep genomen' en 'Welk RAM heb je nodig'. staan.
Nou ben ik toch wel benieuwd naar de uitslag van de test en ik heb geen zin om nog eens 13,- te betalen.
Weet iemand toevallig wat de do's en don't's zijn.
Ik hoef geen mening van mensen op ervaring, die heb ik hier al genoeg voorbij zien komen en dat geloof ik wel.
Ik ben benieuwd welke chipjes ik het beste kan kopen volgens de c't. (merk,cas,mhz,prijs,etc).
Als dit niet mag om een of andere reden dan merk ik dat vanzelf wel