Ik heb een probleempje met mijn tweede harddisk, bij het allereerste opstartscherm, waar hij mijn primary masters en zo gaat detecten, krijg ik als hij mijn secondary slave (mijn tweede maxtor hd) gaat detecteren een foutmelding dat hij een SMART Failure Prediction gedetected heeft en dat Failure imminent is (in mijn ogen dus foute boel)
Dan staat er op mn scherm dat ik of op f1 moet drukken of op del moet drukken om in de bios te komen (hij raad tevens aan om alles te backuppen en mn hd te vervangen heb ik geen zin in).
In de bios hebben ik en een vriend van me alles al geprobeerd maar niets werkt, aan de bekabeling kan het ook niet liggen hebben we ook gecontroleerd. De SMART functie hebben we al uitgeschakeld, maar toch blijft deze melding komen.
Verder doet de disk het en in een andere pc ook gewoon.
wat kan volgens jullie het probleem zijn, of heeft iemand anders dit ook gehad.
ik weet echt dus niet waar ik mee te maken heb en er is eigenlijk naar mijn weten niets aan de hand, behalve dat ik bij het opstarten op f1 moet drukken.
Help me pleeessseee
Dan staat er op mn scherm dat ik of op f1 moet drukken of op del moet drukken om in de bios te komen (hij raad tevens aan om alles te backuppen en mn hd te vervangen heb ik geen zin in).
In de bios hebben ik en een vriend van me alles al geprobeerd maar niets werkt, aan de bekabeling kan het ook niet liggen hebben we ook gecontroleerd. De SMART functie hebben we al uitgeschakeld, maar toch blijft deze melding komen.
Verder doet de disk het en in een andere pc ook gewoon.
wat kan volgens jullie het probleem zijn, of heeft iemand anders dit ook gehad.
ik weet echt dus niet waar ik mee te maken heb en er is eigenlijk naar mijn weten niets aan de hand, behalve dat ik bij het opstarten op f1 moet drukken.
Help me pleeessseee
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.