Ik heb een SB Live!§ 1024 en de Creative 1500 boxjes (4.1, dus met subwoofer). Hoe stel ik dat in met Live!WAre, wat moet ik kiezen? Want 4.1 staat er niet bij, wel 5.1 en nog veel meer.
heb je uberhaupt al iets geprobeerd? of ga je op je luie reet wachten totdat iemand het je komt helpen?
Verwijderd
Trap je topic niet zo omhoog wil je.Op zondag 11 november 2001 00:06 schreef Baba het volgende:
erm?
ja daar kan ik ook niet uitkomen 
aleen m'n subwoofer en m'n 2 front speakers werken
denk zelf dat et de drivers zijn
want ik probeerde dus om de drivers van m'n live kaartje te instaleren, (dat zijn dus de 98 drivers kwam ik te laat achter)
en toen deden ze het wel alle 4 + sub
aleen kreeg ik toen rare fouten
(dat krijg je dus als je 98 drivers in XP gaat gebruiken
)
gevoon de nieuwste drivers voor je geluids kaart
downen dus
aleen m'n subwoofer en m'n 2 front speakers werken
denk zelf dat et de drivers zijn
want ik probeerde dus om de drivers van m'n live kaartje te instaleren, (dat zijn dus de 98 drivers kwam ik te laat achter)
en toen deden ze het wel alle 4 + sub
aleen kreeg ik toen rare fouten
(dat krijg je dus als je 98 drivers in XP gaat gebruiken
gevoon de nieuwste drivers voor je geluids kaart
downen dus
je kan toch ook gewooon 4 speaker aan klikken ?
werkt toch ook ?
werkt toch ook ?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, maar daar kan je niets aan doen. Dat ligt namelijk aan de Drivers van Win XP. Je moet gewoon hopen dat ze het hebben opgelost in de volgende versie/update en nu even een tijdje werken met je 2 voorste speakers en subwoofer.
Ja wiseguy, bij 4 speakers doet mijn subwoofer het niet en met Surround Sound heb ik helemaal geen geluid. Dat had ik er misschien bij kunnen zeggen ja.,Op zondag 11 november 2001 00:12 schreef mdusink het volgende:
heb je uberhaupt al iets geprobeerd? of ga je op je luie reet wachten totdat iemand het je komt helpen?
Maar als ik het goed begrijp is het dus nog helemaal niet mogelijk om in Win XP je 4.1 opstelling ten volle te gebruiken?
Ga maar eens even mijn topic boveneen lezen ofzo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()