[adsl] wel verbinding geen ontvangst

Pagina: 1
Acties:

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Topicstarter
ik heb sinds kort dus adsl van hccnet, na casema gehad te hebben is dit een supervooruitgang.
van 5kb/s naar 55kb/s.
nu heb ik het probleem dat na een aantal uur de verbinding doodvalt. nu heb ik ontdekt (we zitten op het netwerk hier) dat mijn vader ook flashget gebruikt, net als ik . zou het kunnen dat flashget alle bandbreedte opslurpt, en het daarna niet meer vrijgeeft.
hebben andere mensen ervaring met flashget gebruiken op meerdere pc's??
en kunnen die wel nog pagina's openen daarna?

...

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je USB onder windows 9x / me ? Dan moet je ergens een bestandje downloaden oid netpppt.sys geloof ik. UTFS :)

• earthforce

earthforce

Topicstarter
roep alsjeblieft niet zomaar utfs!!!!
denk je niou echt dat ik niet gezocht heb, er zijn best veel mensen die problemen hebben met een doodvallende verbinding. ik heb zeker gezocht, ik heb trouwens geen usb modem.
en dat bestandje heb ik al gedownload en dat hielp niet!

...

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Doodvallende ADSL verbindingen :r

Ik kan met nog goed herinneren wanneer ik dat had...

dat was namelijk op 11 september ;(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik roep niet zomaar UTFS.... ik zeg dat je moet zoeken als je windows me /9x heb en een usb modem... want hier zijn al heel veel topics over geweest.

• earthforce

earthforce

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 12:01 schreef prenobe het volgende:
Ik roep niet zomaar UTFS.... ik zeg dat je moet zoeken als je windows me /9x heb en een usb modem... want hier zijn al heel veel topics over geweest.
ja maar ik heb dus geen usb modem |:(

...

• earthforce

earthforce

Topicstarter
nou ik weet niet of mensen hier wat aan hebben maar het is opgelost. wat blijkt nou browsegate die het internet moet delen via de server heeft een conflict met internet explorer 5.5.
na het overstappen naar IE6 waren de verbindingen van 7 a 8 uur voorbij en nu kan ik wel 30 uur of meer achter elkaar online blijven. :9

...

Pagina: 1