Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
lijkt me errug mooi voor onder mn LCD...
komen er ook schemas en software vrij???
Of hangt ie al aan een PC?
Verwijderd
maaareh, da ding is ook erg lachuh, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat man, echt stoer !
welk nummer is dat trouwens ?
ennuh t nummer is dead calm van decoder d8 ik...
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Verwijderd
decoder is wel vet, jammer dat het kosheen project beetje kut is, verder wel toffe kerel
na 10 seconden had ik wel door wat de bedoeling was
CPU-usagemeter heb je niets aan, die staat toch altijd op 100% vanwege de
Altijd leuk om te zien hoe iemand creatief bezig is en toch altijd met mooi resultaat komt
[Jaque d'Ancona-mode]
Vooral doorgaan!
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
ik ben een totale electronican00b maare op wat voor spul heb je dat gemaakt? ziet er handig uit voor mij, ik zit nl. nog altijd zonder printplaatjes te kloten omdat ik dat etsen daarvan niet kan..
mail ff naar g_freriks@hotmail.com
thnx
Verwijderd
Ziet er uit als een gewoon stukje experimenteer print wat je bij vrijwel elke electro zaak kan krijgen.Op zaterdag 10 november 2001 22:56 schreef m-m het volgende:
very nice, dude!
offtopic:
ik ben een totale electronican00b maare op wat voor spul heb je dat gemaakt?
neemaar dit lijkt me errug strak. ik ga denk ik ook maar eens m'n case verfraaien
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
software en schema's komen gewoon online, of de software opensource wordt weet ik nog niet.... misschien wel, misschien niet
Het uiteindelijke ding zal ws ge-etst worden, ziet er ook wat netter uit enzo... misschien dat we er een paar maken voor de verkoop ofzo
maar dat zal allemaal nog minstens 1 a 2 weken duren, k heb er de aankomende weken weinig tot geen tijd voor namelijk
Jij bedoelt denk ik Barry Stevens:Op zaterdag 10 november 2001 22:56 schreef Stropdas het volgende:
krijg rillingen van dat nummer
na 10 seconden had ik wel door wat de bedoeling was
CPU-usagemeter heb je niets aan, die staat toch altijd op 100% vanwege de
Altijd leuk om te zien hoe iemand creatief bezig is en toch altijd met mooi resultaat komt
[Jaque d'Ancona-mode]
Vooral doorgaan!
[amerikaanse mode]
Vooral doorgaan
[/amerikaanse mode]
Verwijderd
btw, de sourcecode is veel interessanter hehe