w0000t: m'n 3D bril doet het!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk laat ik es een keertje posten dat iets wél werkt :)
Ik heb met die nieuwe Detonators van Asus eindelijk de 3D-bril aan het werk gekregen! Ik had een aparte installatie van Win98 puur voor de TV-in en de 3D-bril, maar daar werkte de bril niet. Ook niet als ik em aan een *goede* monitor hing ;)
Ik heb nu de nieuwe drivers en om het aan het werk te krijgen (mijn monitor gaat niet hoger dan 75Hz :( ), heb ik de drivers voor de "HP D8915 P1120 21-inch Monitor" geïnstalleerd. Nu draait die monitor op 100Hz (het beeld is wel iets samengetrokken enzo :) ), en het werkt gewoon! De VR Picture Viewer werkt, ik kan Need for Speed - Porsche Unleashed, 3DMark2000 allemaal in Virtual Reality bekijken en spelen! :)
Ik denk dat deze smiley nu wel van toepassing is:
8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
ja, en?

op deze manier wordt het forum wel een rotzooi zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Gefeliciteerd..! :Y)
Is dit niet meer iets voor HK :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, fijn zeg? |:(

Ok ik snap dat je blij bent
maar toch.. :P
gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
misschien handig voor mensen met hetzelfde probleem misschien???

En natuurlijk ben ik blij voor hem. Ik krijg alleen altijd vette koppijn van zo'n bril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Detonators van Asus? Die detonators zijn toch van nVidia?
Wat voor Asus heb je? ik heb een V6800DeLuxe en ook zo'n bril, en hij deed het alleen maar met de Asusdrivers.
Geef aub wat meer info, zodat anderen er ook wat aan hebben.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik bedoel dus deze drivers:
M3DZone
Ze staan bij de downloads, of als je zo op de pagina zoekt naar 'asus' kom je er ook bij uit. Ik kan ze denk ik wel ff mirroren op een GeoCities server :)
Hierbij gaat het dus om Detonators 21.81 die door Asus gemolesteerd zijn en nu ondersteuning bieden voor de 3D-bril en een paar leuke versierinkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk initiatief om eens te posten dat iets wel werkt, maar geen gewoonte van maken want dan kan ik ook wel posten wat er allemaal niet werkt
Om beetje met 3D bril te spelen moet je goede monitor hebben die 120hz aankan, bijv. een iiyama vision master pro 450 die 800x600 op 120hz kan.. (mayb elfs 1024??) want die bril halveert aantal hz en dat wordt dan dus 60! Nou kijk als je op 60hz krijgt kun je zelfs al koppijn krijgen das dus de narigheid met die brillen bij 100hz monitor = 50hz bril krijg je ZEKER koppijn, 60hz is echt minimum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 22:01 schreef -OverSoft- het volgende:
ja, en?

op deze manier wordt het forum wel een rotzooi zeg...
jouw icoon maakt alles een rotzooi, laat die jongen blij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 22:39 schreef DKtje het volgende:
das dus de narigheid met die brillen bij 100hz monitor = 50hz bril krijg je ZEKER koppijn, 60hz is echt minimum
Eeh, het is GEEN 100Hz monitor, het is een 75Hz die ik voor de gelegenheid op 100Hz laat draaien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 22:49 schreef Spaceknarf het volgende:

[..]

Eeh, het is GEEN 100Hz monitor, het is een 75Hz die ik voor de gelegenheid op 100Hz laat draaien :Y)
maakt niet uit, hz is hz.. trouwens wist je dat je monitor op deze manier waarschijnlijk snel DOOD is.. zo heb ik er ook al een gemold, dacht dat het wel kon maar neej dus.. rode strepen enzow krijg je dan en dan is het :'(
dus k zal maar uitkijken en 3D is gewoon useless dus of je er zo blij mee moet zijn het wordt pas leuk als die brillen echt rulen (160hz) en das 640x480 op platte iiyama 17" misschien 800x600 op iiyama 19" (a902HT) maar daarvoor kun je het schudden en straks zijn er 3D schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers gemirrored:
http://www.geocities.com/spaceknarf/asus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
bij mij crasht anvshell.exe bij het booten :?

de drivers doen het wel alleen ze lijken wel heel erg veel op de gewone 22.80's die ik er eerst op had staan, en de 3d bril werkt (dus) ook niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Dat kon ik allang met de elsa drivers en mijn elsa revelator :+ Trouwens, dat kon met asus ook al lang. Bij beiden moest je de Detonator met serienummer 6.xx of 5.xx gebruiken wilde je de bril kunnen gebruiken. Gelukkig heeft nvidia nu zelf de support voor 3d in de drivers gestopt, ben je tenminste van het geklungel met drivers af :)

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee nVidia heeft ondersteuning voor de 3D-bril niet ingebouwd (in elk geval niet bij de Detonator XP drivers).
En oudere drivers laten Windhoos XP crashen, dus dat schiet niet op :(

doubleduh: welk OS gebruik je? Zoals ik al zei, bij mij werkt de bril nu zoals het moet... (En ik heb een aantal extra tabbladen bij Display Settings -> Advanced).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
xp corp 2600 uk... een paar dagen geleden nog geformatteerd...

als ik hem niet overklok doet ie het iig nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebbie die extra tabbladen ook niet dan?
Ik zit nu op school, dus ik kan geen screenies maken. :)

[GDVD modus]
Voor wat betreft mijn mirror, dit kreeg ik van GeoCities:
Congratulations, http://www.geocities.com/spaceknarf seems to
be very popular and has been receiving a large amount of traffic.
Our records indicate that you're using more than the allotted amount
of data transfer we provide for a free web site, which is 3 gigabytes
per month (measured on an hourly basis). That means that during the
past few days we had to temporarily turn your site off to keep the
bandwidth within this limit.
:( :(
[/GDVD modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Ik heb namelijk wél de readme gelezen ;)
Als je "Update driver" doet, dan krijg je die Wizard. Kies "Install from specific location", en dan "Don't search. I will choose the driver to install". En ga dan verder. Dan krijg *ik* namelijk de "ASUS AGP-V7700 Pure/Deluxe v21.81a", ipv "NVIDIA GeForce2 GTS". Als het goed is krijg je dan ook deze tabbladen:

Afbeeldingslocatie: http://64.177.112.246/files/asus.gif

Ik hoop voor je dat het werkt. :)

• doubleduh
  • Niet online
ik heb um *exact* zo geinstalleerd...

(zonder de readme te gebruiken idd :P)

Verwijderd

Ik heb dat ding ook eens aan de praat gemaakt, al weer een behoorlijke poos geleden op mijn v7700, en de grootste problemen waren eigenlijk dat het ASUS model echt voor geen meter zit, naar een halfuur heb je al super last van je neus. Naar een uur krijg je koppijn van het geknipper, en ik draaide op dubbel 60Hz. En sommige games zie je het niet of het lijkt nergens naar.
Pagina: 1