Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Volgens de manual (die op hun site staat) zit er een TV-Out opOp zaterdag 10 november 2001 21:50 schreef BaSSzje het volgende:
Er staat dat Tanky VCD's aankan, maar op het plaats lijkt het niet echt of er een scherm oid inzit ( is het dan alleen maar audio, lijkt me toch niet) .
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Dat komt omdat waitec eerst onder licentie van napa mocht produceren en dat napa later zelf ook heeft besloten om op de europese markt te gaan.Op zaterdag 10 november 2001 22:44 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind deze wel ERG veel op de NAPA lijken.
[afbeelding]
Aansluitend trouwens schijnt de tanky toch niet echt gezegd te zien om overal mee te slepen.
Kent iemand trouwens nog een goede mp3speler tot +/- 500 piek met ingebouwde accu
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Is ie voor de rest precies hetzelfde
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Heeft niet zoveel goede revieuws. Kleur is niet goed hij skipt veel en je hoort sissende gheluis als je mp3 luisterd.
+ het is een joekel van een bak
thunderstruck
mijn 3 eeste gedachtes:Op zondag 11 november 2001 01:38 schreef Chandler het volgende:
die napa is strakker dan dit shit ding
Verwijderd
Ik heb even klaassen Computers gemailed om te vragen hoe duur dat ding is!
Damn! al die nederlanse dealers langs geweest, niemand heeft dat dat ding nog!
Verwijderd
Iriver2Op zaterdag 10 november 2001 22:59 schreef BaSSzje het volgende:
[..]
Dat komt omdat waitec eerst onder licentie van napa mocht produceren en dat napa later zelf ook heeft besloten om op de europese markt te gaan.
Aansluitend trouwens schijnt de tanky toch niet echt gezegd te zien om overal mee te slepen.
Kent iemand trouwens nog een goede mp3speler tot +/- 500 piek met ingebouwde accu( dat vind het belangrijk, want batterijen suck ) en mp3 gewoon van cd kan spelen ( zonder interne disk dus ) ??
wat is dat nou voor bullshit ?!?!Op zondag 11 november 2001 12:01 schreef InfraC het volgende:
[..]
Iriver2is wat je zoekt (of de NAPA
)
die napa is
Zijn ze nou goed ofnie?
Trouwens weet iemand anders een goede mp3speler?
Ik vind vooral die interne adapter fijn (opladen als mobiel ipv batterij gedoe ) , lange levensduur ( qua stroom ) ,mogelijkheid voor CD's (geen geheugen aub ) belangrijk...
Ik weet eerlijk gezegd niet waar te beginnen ( ben hier absoluut niet in thuis ).. thx alvast.
- Af en toe een vreemd bufferprobleem (waardoor stukken van een ander nummer ineens herhaald worden).
- Af en toe vastlopers.
Maar verder lijkt hij dacht ik wel OK te zijn. Toch zou ik als ik jou was nog ff doorsparen en wachten, want er komen een heleboel 8cm mp3 spelers uit binnenkort.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)