• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 14:18

Basszje

Reisvaap!]

Topicstarter
Ik wil binnenkort ook maar 's een mp3 speler gaankomen en mijn oog is gevallen op de waitec tanky of funky .
(waitec site)

Heeft iemand al ervaring met deze spelers?
Er staat dat Tanky VCD's aankan, maar op het plaats lijkt het niet echt of er een scherm oid inzit ( is het dan alleen maar audio, lijkt me toch niet :? ) .

En hoe browset men op die dingen? Gewoon via directory's oid of wordt alleen in 1 lijstje geplet .

Ik vind Tanky echt :9~ :9~ ...

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 17:11

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik vind deze wel ERG veel op de NAPA lijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.waitec.com/grafics/products-pict/hiphop.jpg

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 17:11

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op zaterdag 10 november 2001 21:50 schreef BaSSzje het volgende:
Er staat dat Tanky VCD's aankan, maar op het plaats lijkt het niet echt of er een scherm oid inzit ( is het dan alleen maar audio, lijkt me toch niet :? ) .
Volgens de manual (die op hun site staat) zit er een TV-Out op

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 22:44 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind deze wel ERG veel op de NAPA lijken.

[afbeelding]
Dat komt omdat waitec eerst onder licentie van napa mocht produceren en dat napa later zelf ook heeft besloten om op de europese markt te gaan.

Aansluitend trouwens schijnt de tanky toch niet echt gezegd te zien om overal mee te slepen.
Kent iemand trouwens nog een goede mp3speler tot +/- 500 piek met ingebouwde accu :? ( dat vind het belangrijk, want batterijen suck ) en mp3 gewoon van cd kan spelen ( zonder interne disk dus ) ??

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 20:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Vind hem mooier dan die napa.

Is ie voor de rest precies hetzelfde :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Die vcd speler is het zelfde als de Napa 311.
Heeft niet zoveel goede revieuws. Kleur is niet goed hij skipt veel en je hoort sissende gheluis als je mp3 luisterd.
+ het is een joekel van een bak :+

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

die napa is strakker dan dit shit ding

thunderstruck

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 01:38 schreef Chandler het volgende:
die napa is strakker dan dit shit ding
mijn 3 eeste gedachtes:
:? |:( :r

Verwijderd

Sterker nog, het is NAPA, kijk naar de specs, hij is zelfs even groot, en qua uiterlijk vind ik hem best mooi.

Ik heb even klaassen Computers gemailed om te vragen hoe duur dat ding is! :)

Damn! al die nederlanse dealers langs geweest, niemand heeft dat dat ding nog! |:(

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 22:59 schreef BaSSzje het volgende:

[..]

Dat komt omdat waitec eerst onder licentie van napa mocht produceren en dat napa later zelf ook heeft besloten om op de europese markt te gaan.

Aansluitend trouwens schijnt de tanky toch niet echt gezegd te zien om overal mee te slepen.
Kent iemand trouwens nog een goede mp3speler tot +/- 500 piek met ingebouwde accu :? ( dat vind het belangrijk, want batterijen suck ) en mp3 gewoon van cd kan spelen ( zonder interne disk dus ) ??
Iriver2 B-) is wat je zoekt (of de NAPA :r )

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 11:20
Op zondag 11 november 2001 12:01 schreef InfraC het volgende:

[..]

Iriver2 B-) is wat je zoekt (of de NAPA :r )
wat is dat nou voor bullshit ?!?!

die napa is :9 :)

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Topicstarter
Ja wat moet ik hier nou mee :? :?
Zijn ze nou goed ofnie?

Trouwens weet iemand anders een goede mp3speler?
Ik vind vooral die interne adapter fijn (opladen als mobiel ipv batterij gedoe ) , lange levensduur ( qua stroom ) ,mogelijkheid voor CD's (geen geheugen aub ) belangrijk...

Ik weet eerlijk gezegd niet waar te beginnen ( ben hier absoluut niet in thuis ).. thx alvast.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
In principe is het gewoon een Napa MCD380, dus als je wilt weten hoe die bevalt, moet je ff naar dat topic gaan (iets met vet erin, heel lang, je vindt hem wel ;)). Hij zal dan waarschijnlijk ook dezelfde problemen en nadelen hebben. Kort samengevat volgens mij:

- Af en toe een vreemd bufferprobleem (waardoor stukken van een ander nummer ineens herhaald worden).
- Af en toe vastlopers.

Maar verder lijkt hij dacht ik wel OK te zijn. Toch zou ik als ik jou was nog ff doorsparen en wachten, want er komen een heleboel 8cm mp3 spelers uit binnenkort.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1