Ik heb hier een ernstig conflict tussen een HP 970CXI printer en een HP 4470C scanner. De scanner werkt, maar wanneer de scanner in de USB poort zit weigerd de printer dienst, hij kan wel stand-alone een testpagina afdrukken (2 seconden pagina uitvoerknop indrukken) maar afdruktaken vanuit windows (2000) lukken niet, ook een testpagina van windows niet, de PC crashed hierbij volledig (alleen met reset knop te restarten). Beide apparaten zijn USB aangesloten en ik vermoed ook sterk dat het probleem hier ligt. Alle 4 de USB poorten van de Abit KT7-RAID zijn gevuld met een logitech quickcam web, een logitech optical mouseman, de printer en de scanner.. Ik vermoed ook sterk dat het probleem bij de USB ligt.. Maar wat zou ik hier aan kunnen doen?
hij doet het dus WEL als de scanner nie tis aangesloten maar hij moet het gewoon doen als ze beide zijn aangesloten want dit is IRRITANT
hij doet het dus WEL als de scanner nie tis aangesloten maar hij moet het gewoon doen als ze beide zijn aangesloten want dit is IRRITANT