They made me do it.
*een schopje voor het slapen gaan*
They made me do it.
Verwijderd
Gaat weer snel met die detonators, ik zit nog bij 21.83 en die heeft het zeker niet!
Dus maar ff kijken naar deze, en ik hoop dat het standaard werkt!!Zou een echte uitkomst wezen!!
Nee hoor, ik heb net de 22.80 erop gezet en niksss!Ik draai wel met 98 op het moment!
Je weet zeker dat je niet nog resten van oude drivers op je schijf had staan?
Dus maar ff kijken naar deze, en ik hoop dat het standaard werkt!!Zou een echte uitkomst wezen!!
Nee hoor, ik heb net de 22.80 erop gezet en niksss!Ik draai wel met 98 op het moment!
Je weet zeker dat je niet nog resten van oude drivers op je schijf had staan?
Mmmmh dit zit misschien wel in Det. 22.xx maar dan wèl i.c.m. XP want in WIN98SE zit 't zeker niet!
Maarre... daar hebben we natuurlijk weer mooie tweak-programmaatjes voor
Maarre... daar hebben we natuurlijk weer mooie tweak-programmaatjes voor
edit:
Ben van 21.81 naar 22.50 gegaan en gisteren naar 22.80 maar geen screen zoals hierboven...
Ben van 21.81 naar 22.50 gegaan en gisteren naar 22.80 maar geen screen zoals hierboven...
Kan het dan zo zijn dat als je powerstrip installeerd en en weer afgooit dat deze optie blijft staan ofzo?
They made me do it.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde in winxp, erg makkelijk wel.
Zou trouwens best kunnen dat het door nvmax komt. Dat heb ik namelijk geinstalleerd om te overklokken.
Daarvoor had ik nog niet gekeken naar de optie van detonater drivers
Zou trouwens best kunnen dat het door nvmax komt. Dat heb ik namelijk geinstalleerd om te overklokken.
Daarvoor had ik nog niet gekeken naar de optie van detonater drivers
Pagina: 1