Toon posts:

Monitoren 2de hands

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een 17" iiyama de 8617E of 8617T ( 3 tot 4 jaar oud) en/of een Eizo F56 ( 3 tot 4 jaar oud) per stuk voor 245 piek kopen, doen of niet doen?

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:26

Xanax959

relax...

Als ze niet al te zwaar gebruikt zijn, gewoon even testen, of het ding helder genoeg is e.d. Specs even opzoeken op internet. (zal wel goed zijn)
Ik zit nu naar een tweedehands philips aan te kijken, doet het prima. Van iemand die die dingen in partijen opkoopt.

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus niet waarvoor ze zijn gebruikt, als ze van een school of bedrijf komen is er niet al te veel hoop denk ik, die dingen staan dan dag en nacht aan.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind de prijs toch vrij hoog, voor die dingen die 3 a 4 jaar oud zijn. Probeer wat van de prijs af te pingelen, en test ze dan, en als ze goed zijn kun je ze gewoon nemen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Gewoon ter plekke testen: helderheid, scherpte, effen de verschillende beeldformaten aanzien, kijken of er geen vreemde dingen zijn die je misschien niet gecorrigeerd / gerepareerd krijgt later.

Op zich zijn het hele goede monitoren.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Ik kijk hier naar een EIZO F55 (voorloper van de..), ook tweedehands (voor 275,- op een of andere computerbeurs), ik ben er erg tevreden over.

Verwijderd

Ik zou je die EIZO aanraden, refurbished neem ik aan??

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik zit nu naar een Iiyama 17" 8617T te staren en ben erg te spreken over de helderheid en scherpte. Na deel vind ik echter de lage refresh bij mijn geliefde resolutie (1280*960 @72 HZ).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me meer iets voor [forum=8] dan voor [forum=6] :).
Pagina: 1