Doet iets met Cloud (MS/IBM)
LOLOp zaterdag 10 november 2001 21:18 schreef mrdeb87 het volgende:
Mijn ondertitel is veranderd![]()
ik had moderator en nu staat er wannabee achter waarom??
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Waarschijnlijk omdat je je profile ge-edit hebt?Op zaterdag 10 november 2001 21:18 schreef mrdeb87 het volgende:
ik had moderator en nu staat er wannabee achter waarom??
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Op zaterdag 10 november 2001 21:19 schreef Exirion het volgende:
Waarschijnlijk omdat je je profile ge-edit hebt?
DR mag ik je ff wijzen op een typo in je signature, Wannabee heb je verkeerd geschrevenOp zaterdag 10 november 2001 21:19 schreef DR het volgende:
ik heb een flauw vermoeden wie het was
* Arno wacht op een mod met CP accessOp zaterdag 10 november 2001 21:22 schreef mrdeb87 het volgende:
zo klaar ..
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
is een typo van marvOp zaterdag 10 november 2001 21:22 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Dr mag ik je ff wijzen op een typo in je signature, Wannabee heb je verkeerd geschreven
ik quote alleen
Op zaterdag 10 november 2001 21:22 schreef Traag het volgende:
[..]
* Dennis wacht op een mod met CP access
Er is al wel een moderator hier (mrdeb87), maar ik denk niet dat die ControlPanel accesss heeftOp zaterdag 10 november 2001 21:22 schreef Traag het volgende:
[..]
* El Jefe wacht op een mod met CP access
ooh okay, dan vergeef ik je hetOp zaterdag 10 november 2001 21:23 schreef DR het volgende:
[..]
is een typo van marv
ik quote alleen
denk je dat ie voor niks ge-edit isOp zaterdag 10 november 2001 21:26 schreef mrdeb87 het volgende:
wheheof mag dat niet zo'n ondertitel?
iddOp zaterdag 10 november 2001 21:27 schreef DR het volgende:
denk je dat ie voor niks ge-edit is
Jeremy Clarkson
Neej maar toch.. dan hadden jullie wel ff een mailtje kunnen sturen toch?Op zaterdag 10 november 2001 21:27 schreef DR het volgende:
[..]
denk je dat ie voor niks ge-edit is
je bent wel hardhoofdig, waarom denk je dat ie het had veranderd, zodat jij het weer terug kon zetten?
achOp zaterdag 10 november 2001 21:28 schreef mrdeb87 het volgende:
[..]
Neej maar toch.. dan hadden jullie wel ff een mailtje kunnen sturen toch?
denk niet dat het ZO serieus is......
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
GEGH!!Op zaterdag 10 november 2001 21:19 schreef DR het volgende:
ik heb een flauw vermoeden wie het was
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
sim-pelOp zaterdag 10 november 2001 22:11 schreef Magneet het volgende:
anders krijg je alsnog een waarschuwing
Pak je rust!
Verwijderd
Iedereen weet toch dat de blauw en rood gekleurde mensjes hier de dienst uitmaken, so what's all the fuss about?Op zondag 11 november 2001 01:03 schreef IceStorm het volgende:
Bij deze het vriendelijke verzoek om hem toch maar weer aan te passen. Anders komt er alleen maar een hoop onduidelijkheid.
Verwijderd
Op zondag 11 november 2001 12:27 schreef mrdeb87 het volgende:
whehenog steeds hetzelfde
maar als ie nou nog eens veranderd word laat ik het wel zo
In gewoon Nederlands betekent dit dus: Doe het effe zelf alsjeblieft.Op zondag 11 november 2001 01:03 schreef IceStorm het volgende:
Bij deze het vriendelijke verzoek om hem toch maar weer aan te passen. Anders komt er alleen maar een hoop onduidelijkheid.
Dat alsjeblieft is eigenlijk niet echt een vraag, het is meer iets van: Als jij het niet doet dan doen wij het, desnoods met geweld.
Maar hou de eer aan jezelf, en verander het nou effe zelf owkay?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()