Ghost Recon spontane reboots

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-11 19:43
Ik draai GR in 1024 32 bits op onderstaand systeem. Loopt soepel, alleen als ik online speel dan krijg ik op willekeurige(?) momenten vastlopers of spontane reboots (dat laatste het meeste). Iemand meer last van of misschien een adviesje?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

misschien drivers voor je vid kaart updaten :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Stefke
21.83, moet voldoende zijn.

Overigens: vanmiddag heb ik een uurtje of zo probleemloos gespeeld, vanavond was het huilen met de pet op. De langste periode ingame was ± 3 minuten.

Het verschil (het enige DENK ik): 32 bits ipv 16 bits kleur.

Ik heb nog niet geprobeerd of 16 bits weer de juiste stabiliteit geeft (dwz de stabiliteit die ik vanmiddag leek te hebben)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb dit probleem ok gehad, het is waarschijnlijk de beta die je draait, dus het is gewoon een bug.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Stefke
Dat is te hopen, maar als dat spel over een paar dagen moet uitkomen... :{

Verwijderd

ik heb dat probleem niet, maar soms wel met andere dingen, volges mij komt dat omdat mijn pc te heet wordt ofzow..

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 23:07 schreef stefijn het volgende:
Dan wat?

• Stefke
Op zondag 11 november 2001 00:06 schreef 007 het volgende:

[..]

Dan wat?
Dan moet die bug er uit zijn. En als ie nu nog in de nog niet zo heel oude demo zit ....

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Op zaterdag 10 november 2001 23:07 schreef stefijn het volgende:
Hij is al uit hoor :) Ik heb 'm al op m'n hd'tje staan :) (en nee, dit is niet de beta :P)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:10 schreef stefijn het volgende:
Dan moet die bug er uit zijn. En als ie nu nog in de nog niet zo heel oude demo zit ....
Maar je draaide toch de beta? Of heb je deze problemen met de demo? Dan is het idd een ander verhaal.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 11 november 2001 00:10 schreef stefijn het volgende:

[..]

OH je hebt de demo, naja ik kan zeggen dat ik bij de echte versie er geen last van heb gehad de laatste weken :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Op zondag 11 november 2001 00:12 schreef YakuzA het volgende:

[..]

OH je hebt de demo, naja ik kan zeggen dat ik bij de echte versie er geen last van heb gehad de laatste weken :D
Dat is dus de beta die jij hebt (FLT release) :P

Verwijderd

Ik heb helemaal nergens problemen meej bij Ghost Recon, behalve dan dak er verslaafd aan ben *D Maar ik heb wel weer een ander probleem, dat intro filmpje zuigt zo verschrikkelijk bij mij...zo !@#$ lelijke graphics :( Iemand die mij kan helpen. Ik heb GeForce 2 Pro/GTS en heb vandaag nog driver update gedaaan...

• Stefke
Wat een gare shit, 1e weer een reboot, opnieuw ingelogd, toen een blue screen waar ie weer uit kwam en toen een freezup. :r

Schijtrommel, ik heb nog een ISO staan, als die demo dan echt zo bagger is ga ik daar wel aan :( (wilde ik eigenlijk niet doen, maar ja...die demo is echt klotegaar)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:55

johnwoo

3S-GTE

Bij mij crasht GR direct bij het starten; zodra ie de resolutie in wil stellen knalt ie terug naar de desktop...

Ik draai XP met detonator 12.41 voor mn GF2. Bij een vriend draait ie wel goed onder XP maar dan met Radeon...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

ja en dan krijg je zeker een d3d8.dll error?
had ik ook.
zet in de beta altijd op 16 bit want anders knallt hij eruit.
had ik ook, 3 dagen over gedaan voor ik wist waar het door kwam.

• Stefke
Ik heb de demo nu draaien op 16 bit, maar dat maakt niet uit. Hij crasht, freezed, reboot :(

(alhoewel ik, zoals ik al zei, het idee had dat dat wel de reden was dat de demo vanavond niet meer draaide - toen stond ie op 32bit - )

Verwijderd

misschien ff re-installen.

• Stefke
Het probleem is dat ik niet de enige ben. 2 Man van mijn CS-clan hebben hetzelfde, elke paar minuten reboots etc etc etc, met totaal verschillende configs

Zal het nog eens proberen met een install

Verwijderd

hier draait ie perfect.
de razor final :)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op zaterdag 10 november 2001 21:10 schreef stefijn het volgende:
Ik draai GR in 1024 32 bits op onderstaand systeem. Loopt soepel, alleen als ik online speel dan krijg ik op willekeurige(?) momenten vastlopers of spontane reboots (dat laatste het meeste). Iemand meer last van of misschien een adviesje?
Support email sturen, krijg je vast antwoord.. of heb je hem niet legaal? :D

Flex spel !

Ik heb nergens last van, sorry. De demo runt perfect.

http://mrfloris.com

• Stefke
Ik heb de demo...

En ik heb m er af geflikkerd! :( :r :r

Ik heb geen zin om eerst in die - gruwelijk - irritante wachtrij te staan als je op een server inlogt (time remaining) en dan binnen 1 minuut dŽr uit geflikkerd te worden. ROTZOOI!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Welk OS gebruik je :? Onder 2k/xp wilt windows nog wel es rebooten bij errors nl.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:55

johnwoo

3S-GTE

Op zondag 11 november 2001 01:33 schreef gamer2001 het volgende:
ja en dan krijg je zeker een d3d8.dll error?
had ik ook.
zet in de beta altijd op 16 bit want anders knallt hij eruit.
had ik ook, 3 dagen over gedaan voor ik wist waar het door kwam.
Nee ik krijg helemaal geen error, mijn scherm flikkert even en dan is mn desktop weer terug... Ik krijg dus ook niet de kans om iets in te stellen ofzo...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Stefke
Op zondag 11 november 2001 17:23 schreef ubermaestro het volgende:
Welk OS gebruik je :? Onder 2k/xp wilt windows nog wel es rebooten bij errors nl.
Win98se zoals beneden al staat.

Ik heb het IDEE dat het spel blijft lopen zolang ik me niet teveel beweeg. Verder krijg ik alles: vastlopen, rebooten, bluescreens.

Ook het ubi.com loginprog crasht steeds vaker, en ik krijg zelfs de melding als ik een server wil joinen: "map ongeldig"

Nog nooit zoŽn slechte demo gezien (ik ben nl. niet de enige: van de 2 mensen die ik ken die ook de demo draaien zijn er 2 die ook die problemen hebben, met totaal andere configs dan ik heb)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:24
zelfde hiero GEHAD met de final, het zijn die ROT 21.83 drivers, ik heb 22.80 geinstalleerd onder Windows XP en nu doet hij het zonder problemen.

Ook heb ik EAX uitgezet, gaat ook niet helemaal goed namelijk.....

• Stefke
Zonder AEX?! Daar wordt dat spel ook niet leuker op :(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

vanochtend heb ik de det. 22.80 drivers erop gezet, maar sindsdien heb ik geen vastlopers of andere errors meer gehad :)

39

• Stefke
Op maandag 12 november 2001 11:37 schreef Homedisc het volgende:
vanochtend heb ik de det. 22.80 drivers erop gezet, maar sindsdien heb ik geen vastlopers of andere errors meer gehad :)
Ik ben teruggegaan naar 12.41 WQHL, maakt ook niets uit. Zal die 22.80 ook maar proberen dan

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 16:01

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Die 22.80 werken ook niet :(
Althans bij mij dan ....
De 21.83 ook niet en reinstall DirectX 8 ook niet....
Echt zeer klote wil dit spel heel graag spelen maar kan hem maar niet draaiende krijgen .....

En nog ff ik heb de Razor1911 versie >:)

Turn it off and on again.

Verwijderd

lamaar, ik heb ook geprobeerd, demo en razor 1911 versie.
allebei lopen ze na ongeveer een minuutje vast.
het gekke is dat ik continu schijfactiviteit heb en dat het lijkt dat het spel gewoon traag loopt zolang hij het doet.

Sysinfo :
amd k7-2 700 Mhz
256 MB SDram
Asus K7V
Asus GEForce 1 DDR 32 mb
SB live! 1024

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-11 21:20
Ik heb er ook last van helaas.
Soms duurt het wel een half uurtje voordat hij vastslaat.

Het valt mij op dat wanneer ik veel beweeg en knoppen gebruik van de muis en geluid aanwezig is - altijd Dan de reboots volgen.

Ik heb alle drivers van Nvidia nu wel geprobeerd, ook icm biosconfigs en tweakprogramma's voor de gf2.

Alle spelen draaien goed en vloeiend, zoals rtcw - rogue spear - Rainbow 6 - tribes - etc de meeste T&L games werken gewoon-- behalve het meesterlijke spel Ghost recon.

Info: Kt7a (bios64 revisie 1.1 :( ) 1200Mhz (266 gebruik 133 daarvan geloof ik) 512 cas222 (333 helpt niet)
corsair (fast) Geforce2 32 GTS ddr (Niet overgeklokt-draai nu 15.70 voor Xp met Win XP pro NL uiteraard).
Wester digital 100GB 8mb cache (mocht het helpen)
Creative Audigy player (nieuwste drivers-andere helpen ook niet)

Hebben meerdere hier last van of kan ik beter m'n puter het raam uitgooien, omdat mijn configuratie het spel niet aankan?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Pagina: 1