Ja, mijn scherm valt rechts buiten beeld, is dus verplaatst. Kan iemand mij vertellen hoe dit te veranderen?
Op je monitor zitten knopjes. Daarmee kan je beeld naar links.
[beetje offtopic]
JGC heeft helemaal geen Xp drivers
ik denk dat je LZ1SKY's Tweaked Savage2000 Windows XP (Whistler) Driver 1.2 Build 428 bedoelt
[/beetje offtopic]
Idd gewoon met knopjes op monitor doen, omdat er bij die drivers geen optie is om het beeld te verschuiven.
JGC heeft helemaal geen Xp drivers
ik denk dat je LZ1SKY's Tweaked Savage2000 Windows XP (Whistler) Driver 1.2 Build 428 bedoelt
[/beetje offtopic]
Idd gewoon met knopjes op monitor doen, omdat er bij die drivers geen optie is om het beeld te verschuiven.
Er is geen enkele S3 driver die dat toelaat. Overigens goed gezien dat het niet mijn drivers zijn 
Ik heb die drivers op mijn site gezet omdat er veel naar gevraagd wordt en de site van degene die ze gemaakt heeft nogal knullig is (members.nbci.com ofzow, gooien vaak files weg)
Ik heb die drivers op mijn site gezet omdat er veel naar gevraagd wordt en de site van degene die ze gemaakt heeft nogal knullig is (members.nbci.com ofzow, gooien vaak files weg)
jawel! maar aangezien jij S3 goeroe bent zal ik wel weer ongelijk hebbenOp zaterdag 10 november 2001 21:30 schreef _JGC_ het volgende:
Er is geen enkele S3 driver die dat toelaat
dat is dan wel voor het goed instellen van het beeld op een tv scherm geweest zijn..
Ja, die driver maakt mijn Windows XP instabiel. Is er nog een andere driver voor de Viper II voor Win XP en waar valt die te downloaden en maakt die Win XP niet instablie?
Je kunt W2K drivers proberen natuurlijk 
En maximize: Ik heb nog nooit een S3 driver gezien die het schuiven van het beeld laat instellen met een of andere CPL extensie, misschien dat Diamond met Incontrol tools wel een voorziening heeft getroffen daarvoor, maar zoals je misschien weet heb ik nog nooit reference drivers gedraaid op de Viper2.
Het lukt je iig wel met PowerStrip, maar das weer een externe tool he
En maximize: Ik heb nog nooit een S3 driver gezien die het schuiven van het beeld laat instellen met een of andere CPL extensie, misschien dat Diamond met Incontrol tools wel een voorziening heeft getroffen daarvoor, maar zoals je misschien weet heb ik nog nooit reference drivers gedraaid op de Viper2.
Het lukt je iig wel met PowerStrip, maar das weer een externe tool he
win 2k drivers zijn nog erger bij mijOp zondag 11 november 2001 11:26 schreef _JGC_ het volgende:
Je kunt W2K drivers proberen natuurlijk
Dan zal et daar wel aan liggenOp zondag 11 november 2001 11:26 schreef _JGC_ het volgende:
maar zoals je misschien weet heb ik nog nooit reference drivers gedraaid op de Viper2.
Dan heb ik een handjevol alternatieven:
- Nvidia kaart kopen
- ATI kaart kopen
- Kyro2 kaart kopen
- Wintendo gaan draaien
die Viper2 is een leuke kaart, maar wil je er iets anders mee dan wintendo draaien, dan is het gewoon een k*tding.
- Nvidia kaart kopen
- ATI kaart kopen
- Kyro2 kaart kopen
- Wintendo gaan draaien
die Viper2 is een leuke kaart, maar wil je er iets anders mee dan wintendo draaien, dan is het gewoon een k*tding.
Ik heb het over alternatieven voor de genoemde drivers voor de Viper II, smartass. Ik heb ff geen geld voor een nieuwe kaart.Op zondag 11 november 2001 13:48 schreef _JGC_ het volgende:
Dan heb ik een handjevol alternatieven:
- Nvidia kaart kopen
- ATI kaart kopen
- Kyro2 kaart kopen
- Wintendo gaan draaien
En wat is Wintendo?
Verwijderd
nintendo.Op zondag 11 november 2001 20:06 schreef Baba het volgende:
[..]
Ik heb het over alternatieven voor de genoemde drivers voor de Viper II, smartass. Ik heb ff geen geld voor een nieuwe kaart.
En wat is Wintendo?
is geen alternatief, ja, "standaart, super vga" drivers van microsoft himself installeren.Op zondag 11 november 2001 20:06 schreef Baba het volgende:
[..]
Ik heb het over alternatieven voor de genoemde drivers voor de Viper II, smartass. Ik heb ff geen geld voor een nieuwe kaart.
En wat is Wintendo?
Wintendo = Win9x/ME, het echte gaming OS waarbij je net zoals bij de Nintendo op reset mag rammen als je een ander spel wilt.Op zondag 11 november 2001 20:06 schreef Baba het volgende:
[..]
En wat is Wintendo?
deze zijn wel oud, maar hij werkt bij mij nu wel! 
ftp://ftp.diamondmm.com/pub/display/viper/viper_II/viperii_win2k_92101.exe
en JGC, kun jij misschien ook MeTaL drivers voor win2k/XP in elkaar flansen?
ftp://ftp.diamondmm.com/pub/display/viper/viper_II/viperii_win2k_92101.exe
en JGC, kun jij misschien ook MeTaL drivers voor win2k/XP in elkaar flansen?
Ik heb het wel geprobeerd, maar het is niet makkelijk 
Misschien als je Metal van de site van Hastec haalt en zo installeert als beschreven in de readme dat het wel lukt als je UT in win9x compatibility mode draait.
Misschien als je Metal van de site van Hastec haalt en zo installeert als beschreven in de readme dat het wel lukt als je UT in win9x compatibility mode draait.
Pagina: 1