U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Ik denk dat je de Silverado niet op 6V kan laten draaien voor je Athlon XP 1700+ wat betekent dat de Silverado ook niet echt stil meer is 
Klopt het dat je deze koeler wilt gebruiken op een Tyan Tiger MP
Ik was trouwens bezig met een reply toen Exirion opeens je topic sloot
Klopt het dat je deze koeler wilt gebruiken op een Tyan Tiger MP
Ik was trouwens bezig met een reply toen Exirion opeens je topic sloot
ja dat klopt ik wil hem zo gaan bestellen maar ik wil hem wel vrij stil houden ik wou eerst die zalman flower sinks gebruiken (die werken wel met die hitte) maar die past volgens de aardige mensen bij zalman (geen sarcasme) niet op de tyan tiger mp... dus .... moet ik waarschijnlijk voor de silverado gaan... of heeft iemand anders nog suggesties??
Verwijderd
Zoals ik al eerder zei, kan je de Silverado in jouw systeem hoogst waarschijnlijk niet op 6V laten draaien en aangezien deze veel trilling veroorzaakt op hogere voltages...
Je hebt er dus ook 2 van nodig en dat betekent dan weer: [overdrijf-modus] dat je kast van de ene kant van je kamer naar de andere kant trilt
[/overdrijf-modus]
Je hebt er dus ook 2 van nodig en dat betekent dan weer: [overdrijf-modus] dat je kast van de ene kant van je kamer naar de andere kant trilt
wie heeft er dan een leuke oplossing voor die probleem? zalman flowersinks aanpassen? dat zeiden de gasten van zalman ook....
Verwijderd
Ik heb hier zelf de silverado.
Momenteel op 6volt en 1gig@1266 met temp van 42 graden.
De niewue xp's geven minder warmte af dus ik denk dat je hem best wel op 6 volt kunt zetten. Lukt het niet dan zet je hem op 8,10 of 12 volt.Ik zou trouwens wel ff met 12 volt beginnen.Ik heb zelf trouwens geen last gehad van nare trillingen.
Er zit trouwens wel een plaatje bij voor het geval deze gaat trillen. Degene die hiervoor poste die heeft zelf geen silverado dus die gaat af op wat anderen zeggen.
Ik gebruik hem dus zelf en hij doet het perfect.
een zalman cnps3100g plus is ook wel goed alleen moet je wel een bigtower hebben anders past de heatsink en fan niet. Of je moet de voeding gaan verplaatsen.
Kwa koeling is de silverado iets beter.:)
Momenteel op 6volt en 1gig@1266 met temp van 42 graden.
De niewue xp's geven minder warmte af dus ik denk dat je hem best wel op 6 volt kunt zetten. Lukt het niet dan zet je hem op 8,10 of 12 volt.Ik zou trouwens wel ff met 12 volt beginnen.Ik heb zelf trouwens geen last gehad van nare trillingen.
Er zit trouwens wel een plaatje bij voor het geval deze gaat trillen. Degene die hiervoor poste die heeft zelf geen silverado dus die gaat af op wat anderen zeggen.
Ik gebruik hem dus zelf en hij doet het perfect.
een zalman cnps3100g plus is ook wel goed alleen moet je wel een bigtower hebben anders past de heatsink en fan niet. Of je moet de voeding gaan verplaatsen.
Kwa koeling is de silverado iets beter.:)
Verwijderd
Euh... damn, wat heb ik nu op mijn CPU dan. Heeft ie nu een andere naam gekregenOp zaterdag 10 november 2001 21:18 schreef ureal het volgende:
Er zit trouwens wel een plaatje bij voor het geval deze gaat trillen. Degene die hiervoor poste die heeft zelf geen silverado dus die gaat af op wat anderen zeggen. Ik gebruik hem dus zelf en hij doet het perfect.
Trouwens dat plaatje helpt geen ene moer, want als ik me Silverado op 12V zet, trilt ie dus
bedankt voor de hulp heb net mijn pc besteld
dual athlon xp 1600+
kan niet wachten om hem te gaan bouwen
maar nog eerst ff een toets maken...;)
dual athlon xp 1600+
kan niet wachten om hem te gaan bouwen
maar nog eerst ff een toets maken...;)
Verwijderd
Deze heb je nu toch op je cpuOp zaterdag 10 november 2001 21:28 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Euh... damn, wat heb ik nu op mijn CPU dan. Heeft ie nu een andere naam gekregen
Trouwens dat plaatje helpt geen ene moer, want als ik me Silverado op 12V zet, trilt ie dus
Nogmaals hier geen last van trillingen en ik gebruik het plaatje dus niet.
Verwijderd
Maar dan snap ik echt niet waarom je geen waterkoeling overweegt. Lijkt mij in dit geval perfect.. ?Op zaterdag 10 november 2001 21:04 schreef justice_strike het volgende:
ja dat klopt ik wil hem zo gaan bestellen maar ik wil hem wel vrij stil houden
*knip*
Passen anders twee van die Alpha 6045 koelers niet?
(Met een stille fan)
Verwijderd
Nee, dat zou al een maand op mijn CPU moeten zitten, maar ik mis nog een aantal Papst fansOp zondag 11 november 2001 02:05 schreef ureal het volgende:
Deze heb je nu toch op je cpuALPHA PAL8045T (PAPST 8412NGML)
Ik heb nog steeds die Silverado
Verwijderd
[off-topic]
Ik heb nu die Alpha PAL8045 alweer zo'n 3 a 4 weken thuisliggen, maar omdat ik nog aan het wachten ben op die verdraaide Papst fans ben ik nog niet in staat om deze koeler te gebruiken.
[/off-topic]
Mijn excuses aan de topicstarter, omdat ik hier teveel off-topic aan het posten ben
Ik heb nu die Alpha PAL8045 alweer zo'n 3 a 4 weken thuisliggen, maar omdat ik nog aan het wachten ben op die verdraaide Papst fans ben ik nog niet in staat om deze koeler te gebruiken.
[/off-topic]
Mijn excuses aan de topicstarter, omdat ik hier teveel off-topic aan het posten ben
edit:
Ik heb dus geen 80mm fan meer over en ik ben niet van plan om een intake/outtake fan op te offeren voor de Alpha
Trouwens, dan moet ik de hele mobo eruit halen en dus wacht ik liever op mijn 5 Papst fans
Dan mod ik me hele kast in ene keer.
Ik heb dus geen 80mm fan meer over en ik ben niet van plan om een intake/outtake fan op te offeren voor de Alpha
Trouwens, dan moet ik de hele mobo eruit halen en dus wacht ik liever op mijn 5 Papst fans
Verwijderd
gewoon er op zetten met een of andere cheapass 80mm casefan...dan doet ie het toch ook? En dan tegen die tijd die papst er op zetten
Pagina: 1