Toon posts:

TTD seriele verbinding doet ut nie!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb transport tycoon deluxe inmiddels aangeschaft :)
en het werkt prima alleen als ik wil null-modemen dan gebeurd er helemaal nix. De com poorten en baudrate zijn goed ingesteld en verder valt er weinig in te stellen. Een andere gouwe ouwe (conquest of the new world) werkt wel goed over de null-modem dus het ligt niet aan de pc.

herkent iemand dit probleem mischien?

bvd !-=ChRiZzie=-!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zelfde probleem hiero. geeft ook een foutmelding. Weet nog niet wat het is. Terwijl het me zeer gaaf lijkt!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben blijven proberen maar het wou niet werken,jammer.
Maar ook via de modem wil ie het niet doen, zodra ik op connect klik (met alle juiste instellingen, en een 33k6 die het perfect onder windows en conquest doet) dan gebeurd er niks en moet ik het afbreken met escape. ;(

Ik weet dat veel tweakers dit spelletje ook nog heel mooi vinden en heb zo ongeveer alle ttd-topics doorgelezen. Over het multiplayer-probleem heb ik echter niks kunnen vinden.

kan iemand mij hier mee helpen, plz?

thnx

Verwijderd

Ik heb een paar jaar geleden een aantal spellen (waaronder Transport Tycoon) ook via een null-modem kabel gespeeld,
ik heb echt een hele serie problemen gehad maar ik weet niet meer precies hoe ik het heb opgelost.

Probeer dit is:
- Speel het onder DOS, begin met de langzaamste snelheid, en ga steeds hoger.
- Probeer Direct Kabelverbinding van Windhoos 95/98 ofzo of dat lukt (of alles ook werkt in Windhoos)
- Koop 2 netwerkkaarten en een crossover UTP kabel :)

Succes