Harddisk in een keer foetsie...

Pagina: 1
Acties:

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04 01:44
Ik heb eindelijk internet sharing geinstalleerd op de pc van me pa & ma. Dus ik zet hem weer uit.

's Avonds komt me moeder aan... dat ie om een bootdisk vraagt. Dus ik denk nou er zit nog die schijf in. Maar nee. Hij herkend de harde schijf gewoon niet meer. Nou is dit al lang een keer besproken en al die dingen heb ik geprobeerd: 2e ide adapter andere voedingsstekkertje etc..

Ik denk dus dat hij dood is.
Het is een Seagate 4,3 gig (ST34311A) en het stomme was dat hij altijd al een ^&*()herrie maakte echt heel erg nu heb ik het idee dat hij zichzelf gewoon gemold heeft ofzo.. (langzaam maar zeker).

Iemand ideeen? Suggesties? En weten jullie hoeveel garantie seagate op zijn schijven geeft?

NB. Voor wie dit leest alvast bedankt voor het kijken naar dit topic. :P

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Voor garantie en test proggies zie:

www.seagate.com

Ik denk dat je dan deze vraag niet had hoeven stellen :+

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04 01:44
Op zaterdag 10 november 2001 19:37 schreef The Fox het volgende:
Voor garantie en test proggies zie:

www.seagate.com

Ik denk dat je dan deze vraag niet had hoeven stellen :+
Ik ben ook al op die website geweest, en ok je kan inderdaad wel achter de standaardgarantie komen, maar misschien was dat anders bij mijn ongeveer 1,5 jaar oude schijf. Test proggies lijken me moeilijk te draaien als ik niet verder kom dan een a-boot... Ik neem aan dat je niet eens je hd kan flashen als hij niet eens herkend worden.

De reden dat ik dit poste is dat er soms iemand dit leest en het dan gewoon weet... en daar wacht ik op :)

Vandaag is het feest en morgen ook.