Straks eentje meerOp zaterdag 10 november 2001 18:34 schreef jasperonline het volgende:
en hoe veel waarschuwingen heb ik ?
ben je zo onzeker van jezelf dan of denk je dat je al veel te veel stout bent geweest?
Volgens mij doen ze er overigens niet echt uitspraken over.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ja, ik ben af een beetje Té...Op zaterdag 10 november 2001 18:37 schreef intert0y het volgende:
wat een vraag
ben je zo onzeker van jezelf dan of denk je dat je al veel te veel stout bent geweest?
Enne..... hoeveel users zijn er trouwens op GoT? ze gaan echt niet ieders gedrag analyseren, moet je zien hoeveel er gepost wordt, elke dag weer
I love watercooling
notes worden niet vrijgegeven..Op zaterdag 10 november 2001 18:37 schreef intert0y het volgende:
wat een vraag
lees dat topic..van die ene met dat maclogo als ico...die jah.. maar
Verwijderd
Euh, volgens mij is er zelfs een wet in nederland die zegt, dat ik mijn dossier van een andere instatie op moet mogen kunnen vragen (correct nederlandsOp zaterdag 10 november 2001 18:42 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
notes worden niet vrijgegeven..
Daar hebben we al een heel mooi topic over: [topic=195161]Op zaterdag 10 november 2001 18:44 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Euh, volgens mij is er zelfs een wet in nederland die zegt, dat ik mijn dossier van een andere instatie op moet mogen kunnen vragen (correct nederlands![]()
)
De islam kan uw vrijheid schaden
Exirion is er nog
Over het aantal waarschuwingen doen we geen uitspraken, maar wil je echt weten wat we van je gedrag vinden? Als ik eerlijk moet zijn: bijzonder slecht.Op zaterdag 10 november 2001 18:34 schreef jasperonline het volgende:
Hallo, wat vinden jullie (modjes) van mijn gedrag, en hoe veel waarschuwingen heb ik ?
Je heb talloze malen volkomen nutteloos topics omhoog zitten schoppen met onzinposts, de kwaliteit van je posts in tech is zeer matig, je hebt een keer zitten flamen en verder heb je een keer een serial request gedaan. Verder heb je er een handje van om mensen na te praten in tech topics.
Als ik alle reacties van jou die onder de maat zijn zou gaan wissen, dan zou er bedroevend weinig van je posts over blijven en kun je gedag zeggen tegen je HK access.
En natuurlijk stel je deze vraag niet zomaar, want een collega van me heeft je zeer recentelijk weer betrapt op het volkomen belachelijk omhoogtrappen van een topic met een smilie. Kortom : Ik zou maar heel snel eens wat normaler gaan posten, want anders vrees ik dat er iemand zijn geduld met jou een beetje verliest.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ga dan ook niet aandacht trekkenOp zaterdag 10 november 2001 19:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet mijn notes al, maar ik ga niet zeggen van wie ik dat weet en hoe ik dat weet
en dat wat je nu gepost hebt was nou juist wat ie even wou laten weten aan alle mede tweakers.Op zaterdag 10 november 2001 19:01 schreef Exirion het volgende:
[..]
Over het aantal waarschuwingen doen we geen uitspraken, maar wil je echt weten wat we van je gedrag vinden? Als ik eerlijk moet zijn: bijzonder slecht.
Je heb talloze malen volkomen nutteloos topics omhoog zitten schoppen met onzinposts, de kwaliteit van je posts in tech is zeer matig, je hebt een keer zitten flamen en verder heb je een keer een serial request gedaan. Verder heb je er een handje van om mensen na te praten in tech topics.
Als ik alle reacties van jou die onder de maat zijn zou gaan wissen, dan zou er bedroevend weinig van je posts over blijven en kun je gedag zeggen tegen je HK access.
En natuurlijk stel je deze vraag niet zomaar, want een collega van me heeft je zeer recentelijk weer betrapt op het volkomen belachelijk omhoogtrappen van een topic met een smilie. Kortom : Ik zou maar heel snel eens wat normaler gaan posten, want anders vrees ik dat er iemand zijn geduld met jou een beetje verliest.
boeieOp zaterdag 10 november 2001 19:07 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Ga dan ook niet aandacht trekken
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De officiele zou hij in ieder geval moeten weten ja.. Die worden ook officieel medegedeeld via mail!Op zaterdag 10 november 2001 19:28 schreef saviour het volgende:
je weet zelf toch hoeveel waarschuwingen je hebt?
Nou, laat mij dan maar eens (via icq/mail/whatever) weten welke notes jij meent te kennen. Ben erg benieuwdOp zaterdag 10 november 2001 19:05 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet mijn notes al, maar ik ga niet zeggen van wie ik dat weet en hoe ik dat weet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat weet je goedOp zaterdag 10 november 2001 19:30 schreef Twynn het volgende:
[..]
De officiele zou hij in ieder geval moeten weten ja.. Die worden ook officieel medegedeeld via mail!
wat vinden de modjes van mijjjjjjjj?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Jij verdient een schopOp zaterdag 10 november 2001 19:32 schreef Tampie2000 het volgende:
en ikke dan?
/me geeft Tampie2000 terplekke een schop
Tja, van horen zeggenOp zaterdag 10 november 2001 19:32 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat weet je goed
Nog geen praktijkervaring mee!
Hmmzz.. Ik zocht eigenlijk die faq/mededeling waar het hele waarschuwingen-beleid in stond, maar ik kan hem niet meer terug-vinden..
Verwijderd
Niet noodzakelijkerwijs. Het kan ook zomaar in je sig staanOp zaterdag 10 november 2001 19:30 schreef Twynn het volgende:
[..]
De officiele zou hij in ieder geval moeten weten ja.. Die worden ook officieel medegedeeld via mail!
GM aanwezig trouwens dus.
Je nick alleen alOp zaterdag 10 november 2001 19:32 schreef Tampie2000 het volgende:
en ikke dan?
Verwijderd
Is jezelf quoten een hobby?Op zaterdag 10 november 2001 19:47 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Je nick alleen al
Dat bedoel ikOp zaterdag 10 november 2001 19:51 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Is jezelf quoten een hobby?
Zie siggy
muhahaha you suck...Op zaterdag 10 november 2001 19:51 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
ga het nog eens lezen...
dan snap je ook meteen de grap
en oja... go to sleep
Hmm.. Effe goed opletten.. (tAmpie of tImpie)Op zaterdag 10 november 2001 19:51 schreef HlpDsK het volgende:
Zo.. 3 man sterk..
Ik heb medelijden met de HlpDsK.. Valt niet mee om GM te zijn.. Wordt teveel op je gelet!
Op zaterdag 10 november 2001 19:56 schreef HlpDsK het volgende:
Heej, het is nog vroeg. En weekend ook nog es
Moet jij trouwens niet bij de crewmeeting zijn?
HlpDsK moet natuurlijk het fort bewaken !Op zaterdag 10 november 2001 20:03 schreef Webgoodie het volgende:
Moet jij trouwens niet bij de crewmeeting zijn?
Ik zie hem al liggen met z'n snipergun in z'n hand, bovenop dat gebouw aan de overkant..
OF dat is HlpDsK, of ik speel teveel UT de laatste tijd :-)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Sig? Sig? Wat is een sig?Op zaterdag 10 november 2001 19:41 schreef HlpDsK het volgende:
Het kan ook zomaar in je sig staan
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
https://wren.co/join/Devian
Nee hoor kan prima in 1 topicOp zaterdag 10 november 2001 18:38 schreef jelmervos het volgende:
Straks gaat iedereen zo'n topic openen in LA
Ik denk niet dat ze je dat gaan vertellen...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nee lijkt me ook niet, dat is iets voor de crew. En ik denk ook dat je zelf wel een beetje kan raden of je notes hebt. Maarre bestaan er ook positieve notes?Op zondag 11 november 2001 11:27 schreef pier het volgende:
[..]
Nee hoor kan prima in 1 topic
Ik denk niet dat ze je dat gaan vertellen...
Ja hoor.Op zondag 11 november 2001 11:32 schreef RooT het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet, dat is iets voor de crew. En ik denk ook dat je zelf wel een beetje kan raden of je notes hebt. Maarre bestaan er ook positieve notes?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Zoals: Goeie SU poster, etcOp zondag 11 november 2001 15:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ja hoor.Notes zijn in positieve en negatieve smaken te verkrijgen.
Maaruh, /me vraagt zich ook wel af wat de crew van hem vind
Inderdaad.Op zondag 11 november 2001 15:27 schreef KixAss456 het volgende:
Zoals: Goeie SU poster, etc
Offuh, zoals "Behulpzame user in HA" of "Deze user onderbouwt zijn mening altijd erg goed"
Dat soort dingen dus.
Niet negatief in ieder geval wat mij betreft.Maaruh, /me vraagt zich ook wel af wat de crew van hem vind
Aannames zijn fataal.
Nu ben ik ook wel benieuwd. Eerlijk zeggenOp zondag 11 november 2001 15:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Offuh, zoals "Behulpzame user in HA" of "Deze user onderbouwt zijn mening altijd erg goed"
Dat soort dingen dus.
[..]
Niet negatief in ieder geval wat mij betreft.
De islam kan uw vrijheid schaden
Kritisch, soms een beetje bot, maar wel vaak een punt hebbend.Op zondag 11 november 2001 16:54 schreef rdgf het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd. Eerlijk zeggen
Nogmaals, dit is mijn mening. (Owh mijn GoT, waar ben ik nu weer aan begonnen....)
Aannames zijn fataal.
Hey GaMeOvEr! mag ik please mij notes wetenOp zondag 11 november 2001 16:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Kritisch, soms een beetje bot, maar wel vaak een punt hebbend.
Nogmaals, dit is mijn mening. (Owh mijn GoT, waar ben ik nu weer aan begonnen....)
Grapje hóór, weet zelf wel wat mijn zwakke en sterke punten zijn.
Hmmmm, probeer je je baan te reddenOp zondag 11 november 2001 15:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
Moet dat dan ?Op zondag 11 november 2001 17:03 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Hmmmm, probeer je je baan te redden![]()
![]()
Aannames zijn fataal.
Ja, vanaf nu heeft KixAss456 te touwtjes in handenOp zondag 11 november 2001 17:03 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Hmmmm, probeer je je baan te redden![]()
![]()
They made me do it.
Jou ken ik niet.Op zondag 11 november 2001 17:05 schreef skinhead het volgende:
en nu ik nog ff
Aannames zijn fataal.
Tom, aangenaamOp zondag 11 november 2001 17:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Jou ken ik niet.
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
sounds good 2 meOp zondag 11 november 2001 15:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat soort dingen dus.
[..]
Ff afgezien van die HK-ban die je ooit had bedoel je ?Op zondag 11 november 2001 17:14 schreef Smoothy_ het volgende:
* GaMeOvEr heeft alleen maar positieve notes
Aannames zijn fataal.
Dat denk ik ook wel met zo'n signatureOp zondag 11 november 2001 17:14 schreef Smoothy_ het volgende:
* Garfield|IA heeft alleen maar positieve notes
HK-ban? Nooit van gehoordOp zondag 11 november 2001 17:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ff afgezien van die HK-ban die je ooit had bedoel je ?
Welke sig?Op zondag 11 november 2001 17:16 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel met zo'n signature
They made me do it.
Uhm ja, Uhm ja wat nu? want er stond net toch echt een signatureOp zondag 11 november 2001 17:18 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
HK-ban? Nooit van gehoord
[..]
Welke sig?
Ergens zielig in een hoekje gekropen?Op zondag 11 november 2001 17:26 schreef Phreak het volgende:
Woei, waar is jasperonline nou?
They made me do it.
Verwijderd
ooeh don't get me startedOp zaterdag 10 november 2001 18:45 schreef rdgf het volgende:
[..]
Daar hebben we al een heel mooi topic over: [topic=195161]
Verwijderd
oooooooooh kickass456, je hebt nu al 1 vinger in je reet zitten! nu nog twee erbij en je mag ook modden!Op zondag 11 november 2001 15:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat soort dingen dus.
[..]
Nee,nee,nee... Er moeten _minimaal_ twee volledige armen inzitten !Op zondag 11 november 2001 18:39 schreef Paz het volgende:
[..]
oooooooooh kickass456, je hebt nu al 1 vinger in je reet zitten! nu nog twee erbij en je mag ook modden!
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Koeschaap heeft geen notes.Op zondag 11 november 2001 18:52 schreef Koeschaap het volgende:
* GaMeOvEr is zich hard af aan het vragen of ie notes zou kunnen hebben, en zo ja waarom ????? wie helpt deze arme student???
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
dus ik ben lievOp zondag 11 november 2001 18:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Koeschaap heeft geen notes.
Sweet
Nee, dat zie je fout. Je bent nog niet betrapt.Op zondag 11 november 2001 18:54 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
dus ik ben liev
Sweet
Aannames zijn fataal.
Nopez, no notes for you dear friend.Op zondag 11 november 2001 19:11 schreef OProg het volgende:
* OProg wil ook wel weten of hij notes heeft
Aannames zijn fataal.
Software ?, ligt er een beetje aan wat je wilt vragen.Op zondag 11 november 2001 19:13 schreef ThaGroov het volgende:
offtopic:
Waar hoort een onderwerp over mIRC thuis?
Hmz. SA of I&T lijkt me. Afhankelijk van de vraag. Gaat het over mIRC zelf, SA, gaat het over connectivity enzo, I&T.Op zondag 11 november 2001 19:13 schreef ThaGroov het volgende:
offtopic:
Waar hoort een onderwerp over mIRC thuis?
Aannames zijn fataal.
Als we het over servers hebben, dan hebben we het niet over mIRC. Als jij je eigen server enzo op wil zetten, denk ik dat je het beste een topic in NT kunt starten.Op zondag 11 november 2001 19:27 schreef ThaGroov het volgende:
Het gaat over boxen en eigen server, enzo...
Aannames zijn fataal.
Dan zet je 'm gewoon in SA en als blijkt dat ie beter in een ander forum kan, wordt ie wel verplaatstOp zondag 11 november 2001 19:27 schreef ThaGroov het volgende:
Het gaat over boxen en eigen server, enzo...
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
is die wel aardig oja jullie hebben daar zoon heel data base als jullie de foto en de naam van het persoon kunnen vinden waar ik op lijk plaats ik nooit meer onzin forums
nooid meer niet dat dat zoveel heb gedaan toch ???
hlpdsk maar dan in het rood
en die andere jongen ik denk dat jullie dat wel kunnen
Eerst worden er techpost mededelingen gedaan.. Vervolgens worden er userbeoordelingen vrijgegeven, en wordt er info over de notes vrijgegeven
* Twynn is getting a little bit confused...
Is dit nu een nieuw beleid van de crew? Of is het gewoon een spontane actie? Ik snap het effe niet helemaal meer.. (niet dat ik er echt problemen mee heb).
vanwaar deze omkeer?
* The Bad Seed vraagt zich dat eigenlijk ook een beetje af...Op zondag 11 november 2001 20:23 schreef Twynn het volgende:
Ehmmm...
Eerst worden er techpost mededelingen gedaan.. Vervolgens worden er userbeoordelingen vrijgegeven, en wordt er info over de notes vrijgegeven
Is dit nu een nieuw beleid van de crew? Of is het gewoon een spontane actie? Ik snap het effe niet helemaal meer.. (niet dat ik er echt problemen mee heb).
vanwaar deze omkeer?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
De eerte 200< post hebben niet veel inhoud dus is nog maar de vraag of ik de hk houdt.
Nee hoor, geen nieuw beleid.Op zondag 11 november 2001 20:23 schreef Twynn het volgende:
Ehmmm...
vanwaar deze omkeer?
We geven alleen een beetje info weg die geen kwaad kan.
De inhoud van de notes zal confidential blijven
D'r zijn denk ik iig niet veel mensen hier waarbij ik bekend voorkom?
#
Maar wel gruwelijk lastig voor jullie kan worden!!Op zondag 11 november 2001 20:48 schreef Phreak het volgende:
We geven alleen een beetje info weg die geen kwaad kan.
(er is nu eenmaal toegegeven, dan wordt het moeilijk om de volgende keer weer te weigeren!)
Verwijderd
wat wil je vragenOp zondag 11 november 2001 20:55 schreef Thunder het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar euh![]()
asjeblieft?
Nêh, zal wel niet.
Ik geloof trouwens niet dat ik zowieso herkend wordt... Of wel.
Heeee! Bassie! Hoe gaat het met jou?Op zondag 11 november 2001 21:01 schreef bazs2000 het volgende:
btw, dit is geacteerd
They made me do it.
Verwijderd
wie ben jij danOp zondag 11 november 2001 21:01 schreef bazs2000 het volgende:
* bazs2000 vraagt zich op dit moment af of hij ook notes aan zijn usernaam heeft kleven.![]()
Nêh, zal wel niet.
maar ze willen niet eens zeggen _of_ je wel notes hebt
Ben nog steeds benieuwdOp zondag 11 november 2001 20:48 schreef prenobe het volgende:
En mijn notes![]()
![]()
Kom op jongens, die notes zijn voor intern gebruik...
Maar toch wil ik mn notes weten
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nou ehh, joh ik heb net net toch wat opgeschreven over jouOp zaterdag 10 november 2001 18:44 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Euh, volgens mij is er zelfs een wet in nederland die zegt, dat ik mijn dossier van een andere instatie op moet mogen kunnen vragen (correct nederlands![]()
)
Maar ik laat et lekker nie zien
Serieus
GoT is geen instantie en ze hebben geen info in die notes staan die jij ze hebt gegeven en de profiles kun je zélf aanpassen. Bij de weg, als je lid word van een forum neem ik aan dat je daarmee wel akkoord gaat
* Kettrick toch ook nietOp zondag 11 november 2001 21:40 schreef thefirstikke het volgende:
* Thefirstikke heeft geen notes.....
toch?
Of zat er tussen die 1300 posts toch iets wat minder aardig was