Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
- Men stoppe de CD in de daarvoor bestemde drive in Uw PC
- Men wachte totdat de de CD automatisch opstart
- Men kieze voor "Install"
- Men volgt de installatieprocedure
- Na de installatie klikt men op de link "3D Device Setup" om de correcte 3D device te selecteren
- Vervolgens klikt men op de link om NFS4 op te starten
- Het spel zal nu wonderwel gaan werken
Bovenstaand natuurlijk enigszins afhankelijk van systeem instellingen
Verwijderd
andere games lopen heerlijk
Verwijderd
Je kunt hem hier ook downloaden, gewoon uitpakken in de NFS dir en spelen maar! Scheelt best wel wat in de FPS.
ik heb hem er net in gestopt,
en hij auto start op en ik installe,
vervolgens druk ik op play en klaar..
hij werkt.
tot ik bijvoorbeeld tijdens gamen op pauze druk, dan knalt hij terug naar xp .. maar dat is: omdat electronics arts ook zegt: we onderstenunen nt en xp niet ! dus mij hoor je niet zeuren
Hij werkt iig wel!
http://mrfloris.com
En ik draai geen rc2 ofzo maar gewoon XP uit een doosje dat ik van micro$oft zelf heb gekregen.
mischien is mijn cd wel gewoon stuk.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Sorry voor het omhoogbrengen van dit redelijk oud topic, maar ik wil ook wel uns weten hoe je het werkende krijgt.Op dinsdag 13 november 2001 16:01 schreef rajackar het volgende:
Windows XP vertelt mij dat het geen win32 application is
En ik draai geen rc2 ofzo maar gewoon XP uit een doosje dat ik van micro$oft zelf heb gekregen.
mischien is mijn cd wel gewoon stuk.
Kzie hier ook maar heel de tijd:
"(X) D:\Games\Need for Speed IV - High Stakes\nfshs.exe is not a valid Win32 Application."
En die compatibility-shit van XP werkt ook al niet

C:\>_
dat is precies het probleem dat ik ook hebOp zaterdag 24 november 2001 13:08 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Sorry voor het omhoogbrengen van dit redelijk oud topic, maar ik wil ook wel uns weten hoe je het werkende krijgt.
"(X) D:\Games\Need for Speed IV - High Stakes\nfshs.exe is not a valid Win32 Application."
Verwijderd
\Op zaterdag 24 november 2001 13:08 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Sorry voor het omhoogbrengen van dit redelijk oud topic, maar ik wil ook wel uns weten hoe je het werkende krijgt.
Hier nog een.
Verwijderd
Verwijderd
wie heeft die patch of de url er van ?
kun je ook gewoon downloaden.Op zaterdag 22 december 2001 10:03 schreef 4FR het volgende:
HE HE ik heb het gevonden met de 4.50 patch werkt hij als iemand hem wilt hebben dan moet hij maar ff mailen.
van die site waar je moet zijn als je het online wilt spelen.. ik weet zo niet het adres uit m'n hoofd, maar als je naar het game menu gaat en dan bij connect players, en dan op die Link van die site klikt kom je er ook dacht ik.
🌞🍃
Verwijderd
HE ZOu je mij alsjeblieft die patch kunnen sturen ik heb namelijk het zelfde probleem bij mij draait nfs ok nie in win XP dusssssssOp zaterdag 22 december 2001 10:03 schreef 4FR het volgende:
HE HE ik heb het gevonden met de 4.50 patch werkt hij als iemand hem wilt hebben dan moet hij maar ff mailen.
Als vast bedankt!!
Groetjes Gertjan1185
Dit topic is gesloten.