We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Dit is al 99999,999x langsgeweest, een computer icoontje naast je ventje bij de icons rechts van je posts, een link vanuit je profile naar je computer-info pagina.
En wat kwam daaruit?Dit is al 99999,999x langsgeweest, een computer icoontje naast je ventje bij de icons rechts van je posts, een link vanuit je profile naar je computer-info pagina.
Niets dus zeker....
Gewoon de [url] tag in je signature gebruiken, en voila
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ik ben toch voor een plaatsje in je profile.. dit is toch een comp.related forum dus zou zoiets IMHO echt niet verkeerd staan..Op zaterdag 10 november 2001 18:07 schreef Duracell het volgende:
Gewoon de [url] tag in je signature gebruiken, en voila
Wat is dan het verschil(behalve dat het profile waarschijnlijk niet aan te passen is ivm android)?Op zaterdag 10 november 2001 18:11 schreef rick_h het volgende:
[..]
ik ben toch voor een plaatsje in je profile.. dit is toch een comp.related forum dus zou zoiets IMHO echt niet verkeerd staan..
Het is allebei één klik verwijderd, en in de sig zie je metteen wie ervoor gekozen heeft om dit publiek te maken, terwijl het in de profile pas zichtbaar is na een muisklik (ja, ik ben bezorgd om RSI
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
zo'n icoontje/plaats in profile staat gewoon wat netter.. en als je dat invult komen er ook weer nieuwe mogelijkheden zoals zoeken op iedereen die bijv. een MSI moederbord of een SBlive geluidskaart heeft.Op zaterdag 10 november 2001 18:14 schreef Duracell het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil(behalve dat het profile waarschijnlijk niet aan te passen is ivm android)?
Het is allebei één klik verwijderd, en in de sig zie je metteen wie ervoor gekozen heeft om dit publiek te maken, terwijl het in de profile pas zichtbaar is na een muisklik (ja, ik ben bezorgd om RSI)
En ook als je iemand helpt bij een probleem kun je zo zien welke hardware die allemaal heeft, want zo'n linkje in je sig heeft lang niet iedereen.
Dat is idd een heel sterk punt!Op zaterdag 10 november 2001 18:23 schreef rick_h het volgende:
[..]
zo'n icoontje/plaats in profile staat gewoon wat netter.. en als je dat invult komen er ook weer nieuwe mogelijkheden zoals zoeken op iedereen die bijv. een MSI moederbord of een SBlive geluidskaart heeft.
En ook als je iemand helpt bij een probleem kun je zo zien welke hardware die allemaal heeft, want zo'n linkje in je sig heeft lang niet iedereen.
Maar de crew of wie daar voor verantwoordelijk is, die kan dat toch ook zelf maken 
c.js aanpassen zodat er een icoontje bij komt, en dan zelf even een page in elkaar proggen waar iedereen z'n specs kan neerpleuren aan de hand van het ingelogde koekje
c.js aanpassen zodat er een icoontje bij komt, en dan zelf even een page in elkaar proggen waar iedereen z'n specs kan neerpleuren aan de hand van het ingelogde koekje
WhyOp zaterdag 10 november 2001 18:00 schreef Larzan het volgende:
Credits gaan dan uiteraard JvS...![]()
JvS heeft het van iemand anders. Ik heb het ook al even (*KLIK*) en ik heb het niet eens zelf gemaakt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1