bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Er zit nog wel eens verschil tussen welke DIMM slot je gebruikt, en of je SS of DS DIMMs hebt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
En dit is dus weird:
(Section 3-2)
Verwijderd
[edit] Ok bedankt, dat wou ik weten.. Jouw schuld als het fout gaat
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
[edit]
..en dat werkt ook gewoon
En je heb ook nog te maken met 16mbit of 32mbit chips
That's the weird part. Wat er over te vinden is duidt op 512 voor de set, maar dan is de vraag hoeveel slots je hebt en misschien nog meer (bordafhankelijk dus). Ik heb 2 dimmslots, en Sandra heeft het over bank 1 t/m 3 bezet. De manual zegt maximaal 256 op je plank en hij werkt wel met 384 en vermoedelijk ook 512. Blijkbaar is de 'bank' in de manual eigenlijk 2 banken dus 256 per dimm en heb je gelijk.Op zaterdag 10 november 2001 20:04 schreef Sir_Killalot het volgende:
LX chipset kan volgens mij maar 128mb per bank aan !
Yep.. 16 in dit geval en als ik het goed heb zou 32 dus niet eens kunnen ( ->256/bank )..En je heb ook nog te maken met 16mbit of 32mbit chips
Blij dat het kan in ieder geval, wilde aanvankelijk de 128 alleen maar vervangen
Verwijderd
Verwijderd
kan maximaal 3x 128 MB (PC66
er kan maximaal 768 aan edoram geloof ik.
Wat heeft socket/slot er nou mee te maken? de controller zit toch in de Northbridge. Bovendien heb ik zonder problemen 256MB DIMMs in een MVP3 So7 plank gehad. Niet blaten dus.Op zondag 11 november 2001 19:28 schreef Termin8or het volgende:
LX is toch socket 7?Ifdien zal het wel 128 mb per dimm slot zijn!
Ben benieuwd hoe men op een LX plank 768MB aan de praat krijgt- ik heb ff op de Intel site gekeken en de LX ondersteunt volgens Intel maar 512MB SDRAM (al zou 1GB EDO wel kunnen).
Wat voor RAM setup hebben jullie met die Mel-C? Asus zegt ook dat het 768 aankan, dus zit Intel erg merkwaardige info te geven (wel gek dat ASUS de officiele Intel specs overschrijdt, want (denk aan de 'white box' K7V) meestal zijn ze de beste leerling in de klas).
Oslik blyat! Oslik!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ene bord kan volgens DFI maar 3x128 aan, andere bord kan 3x256 aan. Beetje vreemd toch? we zien het wel