They made me do it.
installeer een ander OC'progje
Die geeft dan de snelheid aan waar de kaart op dat moment op loopt.
Die geeft dan de snelheid aan waar de kaart op dat moment op loopt.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Probeer powerstrip : http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
een zeer goed OC programaatje als extra om het te checken.
een zeer goed OC programaatje als extra om het te checken.
Met PowerStrip kan je bij Options >> Adapter information >> Diagnostic report ff naar beneden scrollen en daar staan de megahertz
http://www.nvmax.com
Voor nvdidia-chipsets.
Voor nvdidia-chipsets.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
www.guru3d.com/rivatuner ook nog een tnt/geforce oc progje
Ik zoek zelf een programma'tje dat ff uitleest hoeveel nanoseconden het geheugen van mijn Leadtek Geforce 3 ti200 is. Zou wel leuk zijn als het idd 3.8ns is. Dan weet je tenminste ook gelijk hoever je wellicht kunt overklocken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Gewoon stapje voor stapje opvoeren totdat je artifacts krijgt... Dan een stapje terug en dat is zo'n beetje je max!
Dat vraagt tie helemaal niet !Op zaterdag 10 november 2001 20:34 schreef Dope-E het volgende:
Gewoon stapje voor stapje opvoeren totdat je artifacts krijgt... Dan een stapje terug en dat is zo'n beetje je max!
Hij vraagt om een proggie dat kijkt of een overklokprogramma het wel goed doet !
Dus of NVmax zijn kaart wel echt op 200/200 zet zeg maar
Of heb ik het fout Smoothy_ ?
Nee, je hebt het helemaal goedOp zaterdag 10 november 2001 20:42 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Dat vraagt tie helemaal niet !
Hij vraagt om een proggie dat kijkt of een overklokprogramma het wel goed doet !
Dus of NVmax zijn kaart wel echt op 200/200 zet zeg maar
Of heb ik het fout Smoothy_ ?
They made me do it.
Pagina: 1