Ik heb 256MB ramm en als ik ga downloaden (maak nie uit of dat met 300, 600 of 1000 KB/s is) mijn RAM loopt altijd vol. Is dit normaal ? Heeft het zin als ik meer RAM koop ?
Misschien ligt het aan je OS. Win ME?
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Wat voor communicatie? Als je files over aan het trekken bent kan het natuurlijk zijn dat windows optimaal van z'n diskcache gebruik maakt!
Als het niet meer vrijgegeven wordt dan heb je misschien last van een driver van je netwerkkaart met een geheugenlek.
Als het niet meer vrijgegeven wordt dan heb je misschien last van een driver van je netwerkkaart met een geheugenlek.
Win98SE, ik kan als ik ff ga kloten met mijn schijven ook wel winXP installen maar denk je dat dit zin heeft ?Op zaterdag 10 november 2001 17:49 schreef Tonnes het volgende:
Misschien ligt het aan je OS. Win ME?
op watvoor verbinding zit je?Op zaterdag 10 november 2001 17:45 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb 256MB ramm en als ik ga downloaden (maak nie uit of dat met 300, 600 of 1000 KB/s is) mijn RAM loopt altijd vol. Is dit normaal ? Heeft het zin als ik meer RAM koop ?
Nuh.. Hoe'st met je nic-driver?Op zaterdag 10 november 2001 17:49 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
Win98SE, ik kan als ik ff ga kloten met mijn schijven ook wel winXP installen maar denk je dat dit zin heeft ?
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
ADSL van Universiteit TwenteOp zaterdag 10 november 2001 17:54 schreef Hielkej het volgende:
[..]
op watvoor verbinding zit je?
et max. ligt nog veel hoger
maar heeft et zin als ik een ander netwerk kaartje koop of is dit gewoon normaal en doet iedere kaart dit ?
Verwijderd
Als ik volop zit te downloaden met mucis city..... dan loopt ie FUCKING SLOOM, ben hoofd comp met onderstaande config (sig).... Ook als ik ff met dream weaver, ie, photoshop e.d. zit wil ie ook nog wel eens ga flippen met
'Er is minder dan xx% van de systeems bronnen beschrikbaar.''
-- zie net dat er in mn sig nix staat over de 256 rimm die ik heb --
probeer maxmem is, is makkelijk proggie. Je kan precies zien hoeveel RAM gebruikt wordt en je kan het legen.Op zaterdag 10 november 2001 19:51 schreef Webmasterok het volgende:
Als ik volop zit te downloaden met mucis city..... dan loopt ie FUCKING SLOOM, ben hoofd comp met onderstaande config (sig).... Ook als ik ff met dream weaver, ie, photoshop e.d. zit wil ie ook nog wel eens ga flippen met
Oja als ik mijn ram leeg met dat proggie dan loopt hij zo weer vol.
Dat heb ik ook wel is. Als ik een bestand van 1200 meg down
dan loopt mijn geneugen voor die periode helemaal vol.
Maar als ik een spel opstart dan neemt ie weer veel minder in. ( 39 meg ofzo )
Ik heb 256 mb
Maar als ik een spel opstart dan neemt ie weer veel minder in. ( 39 meg ofzo )
Ik heb 256 mb
dikzak
als ik nou meer ram koop, gaat het downloaden dan ook sneller, zal wel niet he. maar wordt dan wel al het ram gebruikt of kan ik die extra 256 voor spellen gebruiken
Als je geen Win2k of XP gebruikt raad ik je af om xtra ram te kopen.
het downen gaat niet sneller en je hebt kans dat je systeem trager loopt.
misschien een nieuwe ethernetkaart erin ?
het downen gaat niet sneller en je hebt kans dat je systeem trager loopt.
misschien een nieuwe ethernetkaart erin ?
dikzak
Pagina: 1