Toon posts:

gistron (hardware)site

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hmm, die site van gistron, hoort dat wel zo???
GISTRON SITE http://www.gistron.nl
Welkom op Gistron.nl!

Het is bij Gistron.nl niet mogelijk online te bestellen. Vragen hierover kunnen we wegens omstandigheden niet in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Juerd & Tim

Onze conclusie uit de vele reacties:
Bestellen bij Gistron is een kansspel. Gistron is erg goedkoop, en levert vaak snel. Gistron stuurt geen orderbevestiging, en is vaak slecht bereikbaar. In E-mail communicatie begint een groot deel van de zinnen met "Wij" - het bedrijf is dus niet zo klantgericht.
Wie problemen heeft met de produkten, is de pineut, want de service is slecht: retourzendingen op kosten van de klant en lange reparatietijden zijn meer regel dan uitzondering.
Wie gaat voor goedkoop, koopt bij Gistron. Wie koopt bij Gistron, bespaart op zowel geld als service.
(Vastgesteld in mei 2001)
Reacties:
Reacties op ervaringen, deze site, of andere bedrijven zijn hier niet meer welkom.

Wilt u uw reactie over Gistron GmbH kwijt?:
HCCnet Consument&Oordeel
Tweakers.net Shop Survey
ps. en sorry als dit niet het goede forum is hoor, maar ik kon niet zo snel een ander wel bijbehorend forum vinden, en je kan altijd nog wel hardware bij gistron kopen.

btw: er staat gewoon een linkje naar de echte gistron site, die lui zullen dit er toch niet zelf op gezet hebben :+

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:01
Kijk nou eerst eens verder |:(

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

|:(

Dit getuigt niet echt van een groot geestelijk vermogen ;)

Verwijderd

Topicstarter
edit

ik zeg al nix meer hoor :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Is al vaker langs gekomen, dat zijn inderdaad ontevreden klanten die de naam "gekaapt" hebben...

Beetje flauwe actie imho...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 10 november 2001 17:21 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
|:(

Dit getuigt niet echt van een groot geestelijk vermogen ;)
hahahha lol!!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
Toen ik naar die site ging, slikte ik nog es een keer extra voor ik naar gistron.com ging om iets te bestellen.
Heb echter al een liter Water Joe gekregen, zonder problemen. Alleen die tweede keer was er een klein foutje: ik had Viking geheugen besteld, maar Infinion cas2 gekregen en betaald. Nou ja, kan gebeuren, ik was in beide gevallen tevreden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wie klanten heeft, heeft ontevreden klanten, maar ook tevreden klanten.

En als die vervelende klanten echt moeilijk doen (ook al zijn het er maar een paar) die zo'n pagina maken. Dan ziet iedereen dat maar dat is voor mij geen reden om er niets te bestellen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Sja...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.