Mensen die niks vragen zijn dom. Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden welOp zaterdag 10 november 2001 17:05 schreef Gerrit83 het volgende:
DUH IK BEN DOM
Ik gok op:
tar -xvzf xmms*.tar.gz
cd xmms*
./configure
make
make install
en dan moettie geinstalleerd zijn.
tar -xvzf xmms*.tar.gz
cd xmms*
./configure
make
make install
en dan moettie geinstalleerd zijn.
Verwijderd
Oeh oeh, totaal off-topic maar ik moet hier even de thinkgeek poster quotenOp zaterdag 10 november 2001 17:13 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Mensen die niks vragen zijn dom. Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel
There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots
GrapjasOp zaterdag 10 november 2001 17:33 schreef slierp het volgende:
Oeh oeh, totaal off-topic maar ik moet hier even de thinkgeek poster quoten
Dat komt niet van de thinkgeek poster, maar de despair.com poster!!!!Op zaterdag 10 november 2001 17:33 schreef slierp het volgende:
[..]
Oeh oeh, totaal off-topic maar ik moet hier even de thinkgeek poster quoten
[..]
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Tenzij het antwoord in de FAQ staat en de mensen geen zin hebben om het door te lezen. Maar dit staat meen ik niet in de FAQ dus geen domme vraag.Op zaterdag 10 november 2001 17:13 schreef dennisdotcom het volgende:
Mensen die niks vragen zijn dom. Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel
[deze advertentieruimte is te koop]
Ik haat dat...Op zaterdag 10 november 2001 17:54 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Mooie regex trouwens!
Ik ken hem zo:
No question is stupid the first time you ask it.
No question is stupid the first time you ask it.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Pagina: 1