Toon posts:

geluidskaart vervangen welke???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu besloten om dit ding wat erin zit te vervangen (sb live 5.1) wat ik ook heb geprobeerd line-in van dat ding wilt maar niet normaal functioneren (te zachte opnames) :( dus zit ik te denken aan:

terratec dmx 5.1+

wat denken jullie hiervan en heeft iemand ervaring met deze kaart?? ik wil hiermee sblive niet afkraken want ondanks dit vind ik dat er toch een leuk geluidje uitkomt :) maar ja als je de line-in veel gebruikt en deze werkt niet mee dan ga je denken aan vervanging!!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je echt superveel geld hebt koop je natuurlijk een Yamaha geluidskaart. Maar die zijn gelijk 1500 piek.

Verwijderd

de creative audigy misschien?? en dan de platinum he :)

Verwijderd

Topicstarter
nee joh zoveel geld heb ik nou weer ook niet ik doe voorlopig niet zoveel met geluid behalve die line-in om geluid om te zetten naar mp3 maar meer ook niet misschien als ik later rijk ben en 4 sythesizers heb maar nu niet :) maar ik zal het in gedachten houden ;)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Wat dacht je van een Guillemot Maxi SoundStudio Isis??

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik heb wegens een kut moederbord (MSI K7T266 Pro NIET DE A) een andere geluidskaart moeten kopen, ik had beter mijn mobo kunnen omruilen, maargoed ik heb een Terratec DMX XFire gekocht en daar ben ik zeer tevreden over.

Onder WinXP alleen de Terratec Fortissimo II drivers gebruiken, Terratec drivers zijn goed klote.

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
De Terratec is zeker een goede keuze, zeker nu de XP drivers er zijn (bij mij werken ze prima).

Verder heb ik veel goede verhalen gehoord over die nieuwe serie kaartjes van Philips (edge serie ofzoiets).

Mijn fotografie en videografie

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
soundblaster audigy player

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 21:21
hercules gametheater xp ;)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

Exirion

Gadgetfetisjist

->[AVH]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik ga denk ik een terratec sixpack 5.1+ kopen. misschien ook iets voor jou?

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Op zondag 11 november 2001 14:56 schreef justice_strike het volgende:
hercules gametheater xp ;)
Daar ga ik volledig in mee. Echt een superkaartje, ondersteund A3D en EAX 2.0 heeft veel in en uitgangen en ziet er ook nog supermooi uit :) En uiteraard een uitstekende geluidskwaliteit vind ik.

Verwijderd

De terratec sixpack is een goede kaart. Heeft veel mogelijkheden en aansluitingen. Ik heb hem een tijdje in gebruik maar ga nu over na de nieuwe SoundBlaster Audigy omdat ik die aansluit box wel handig vind.

Als je dus geen extra aansluit box hoeft is het inderdaad een fijne kaart om mee te werken. mijn kaart staat te koop bij vraag en aanbod op tweakers.
Pagina: 1