Toon posts:

No cdrom device was found in the bus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergisteren een 20x10x40x ACER burner gekocht, die ik er zojuist in heb zitten

Ik heb mijn 20gig hdd op een Master with non-ATA slave gezet en de burner op slave. Nou is dit mijn probleem: zodra ik een ander brandprogramma open dan nero dan krijg ik de volgende error: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjarnobiel/Vyvre/burnererr1.jpg

zodra ik het met nero probeer dan geeft hij constant een buffer underrun ( te lezen hier en hier

wat doe ik fout ? ik heb er een Aopen AX6BC moederboard in...mocht dat enig verschil maken

thanks in advance

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 16:44

Houston3

ole

nieuwe aspidrivers ?

Verwijderd

Topicstarter
staan er al op

Verwijderd

Dat had ik ook, onder XP. Nog steeds geen idee hoe dat kan.

Verwijderd

Topicstarter
dus met XP is het gewoonweg niet mogelijk :? kan ik me niet voorstellen...volgens mij ligt het of aan me mobo of aan me burner...niet aan men os

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Er is vast wel zo'n hardware compatibility list net als bij w2k, check die eens of je wraitohr er wel op steht...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inmiddels vrijwel alles aan de burner en het mobo geupdate; chipset, mobo en burner zijn inmiddels allemaal uptodate (_ook_ voor XP)

ik denk dat ik een scsi device moet installeren (in win2000 schijnt daar een aparte knop voor te zijn in het configuratiescherm, in XP hebben ze dit helaas niet ;( ) alleen heb ik geen id hoe (in de errorlogs van nero blijkt namelijk ook dat hij vastloopt op een scsi error, en in cdrwin geeft hij dit ook aan |:()

overigens heb ik totaal geen scsi set/kabels/whatsoever in me computer zitten..

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? :'( :'(
Pagina: 1