ik heb hier een eizo t660i alleen op een ochtend gaf ie geen beeld meer, hij gaat gewoon aan en krijgt signaal (kabel is goed, ook op andere monitor geprobeerd) maar hij geeft geen beeld. wat kan hier kapot zijn? hij geeft ook de piepjes die die normaal ook gaf.
beeldbuis fucked up? 
edit:
heb ik ook 's gehad is ca. even duur om te laten maken als een nieuwe kopen!
heb ik ook 's gehad is ca. even duur om te laten maken als een nieuwe kopen!
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
heb ik ook gehad...laten reparen is only way denk ik
trouwes is handig als je nog garantie hebt
trouwes is handig als je nog garantie hebt
geen garantie meer denk ik, hij is al redelijk oud.
De lijnafbuiging zal wel defect zijn. Dan heb je ook geen hoogspanning meer en dus ook geen beeld. Als je een beetje technisch bent zou je de eindtransistor van de lijnafbuiging eens kunnen doormeten, die wil nog wel eens stuk gaan.
Heb je misschien iets aan je OS instellingen veranderd
Daar kan het ook nog wel eens aan liggen
edit: typo
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
aan de instellingen licht het niet, heb hem ook op een andere pc geprobeerd.Op zaterdag 10 november 2001 22:00 schreef drice het volgende:
Heb je misschien iets aan je OS instellingen veranderd
ik ga ff kijken of iemand er ff naar wil kijken
hoe weet je welke transistor van de lijnafbuiging is?Op zaterdag 10 november 2001 21:57 schreef polaris het volgende:
De lijnafbuiging zal wel defect zijn. Dan heb je ook geen hoogspanning meer en dus ook geen beeld. Als je een beetje technisch bent zou je de eindtransistor van de lijnafbuiging eens kunnen doormeten, die wil nog wel eens stuk gaan.
Verwijderd
kan je niks meer doen nieuwe kopen niet laten maken is duurder dan een nieuwe als ze hem nog maken
Pagina: 1