Toon posts:

512MB in een zx?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ello ik heb hier nog een zx mobo en wil daar wat geheugen bij proppen. Aangezien er maar 2 sloten opzitten wil ik het liefst 1x512MB doen. Kan dit op een zx moederbordje?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je nog meer info over dat bordje, dan alleen ZX? Met wat extra info kan ik je denk ik wel helpen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

Wallie

Herr

ZX-chipset bedoelt ie denk ik... was dat geen afgeknipte LX? Nou ja, de LX kon maximaal 256mb double sided aan dacht ik.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
ik d8 dat het een meer een bx was aangezien in het boekje staat dat je ook 100mhz cpus erin kunnen. Ze hebben het hier in het boekje namelijk over dat: "we provide cpu busfrequency setting over 100MHZ. But we do not guarantee that the mobo or other components will work properly after overclocking" Volgens mij is het dus een bx - wat dingen omdat hij 100mhz ondersteunt en dat heeft de lx nooit gedaan.

Het is een moederbord van MSI wat gelijk in zon kast ingebouwd (slimcase). Het is een MSI 6207 netpc om precies te zijn.

handleiding: http://www.msi.com.tw/support/manual/download/slimpc/6207/6207-10.EXE

Past hier zowiezo eigenlijk een p!!! in? ivm voltage etc

Verwijderd

Helaas, in een ZX kan maar 256mb maximaal in......

Verwijderd

ik zelf ook een ZX mobo met een PIII 450 erin (max. 800). ik heb ook 2 sloten voor RAM. ik heb sinds kort er 1x64 en 1x256 inzitten, maximaal is 512 mb dacht ik
Pagina: 1