Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
Hey,

Ik zit met een probleempje.
Tegen maandag moet ik een PC'tje W2K opzetten, maar ik kan
echt nergens de driver vinden.

Kom me asjeblief niet vertellen dat ik de search moet gebruiken, of op Google moet gaan zoeken.
Ik zoek me al 2 dagen suf daar!
Andere kaart is ook geen optie, 't is voor een minder-gesteld gezin!

Is hier niemand die de drivers voor dit k*t-spul heeft!?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
Ik zou je graag willen helpen, maar je moet ineens gaan BETALEN voor Windrivers :( |:( ;(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Was me spijtig genoeg ook al opgevallen ja! :(

Maar op driverguide e.a. staat hij ook enkel tot NT, dus ik begin stilaan de hoop de verliezen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Niemand hier?

(Sorry hoor, maar 't is nogal dringend!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:48

Diamon

The Weird One

Probeer het met de NT4 drivers.

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
win2k is toch op de win nt4 "engine" gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n rotding opti933 isa-geluidskaart. Echt kut, zowel geen Linux als geen win2k ondersteuning. Als er echt geen drivers zijn dan gaat ik die kutkaart na 1 week wachten eruit schoppen en een doelpunt gaan maken in het raam van mijn overbuur. Dan ga ik een kost-toch-niks-sb128 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Audio Card Drivers

OPTi sold its audio chipset business in 1997. Please keep in mind that even prior to 1997, OPTi never made sound cards. We previously sold chips for these cards to other companies, who are responsible for providing and updating drivers. OPTi does not offer any audio drivers. If you need technical support or drivers, you will need to contact the company that made your sound card.

Aldus de Opti site => me is bang dat er helemaal geen w2k /win xp ondersteuning is.....

Conclusie gooi die k*tKaart eruit...

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audio Card Drivers

OPTi sold its audio chipset business in 1997. Please keep in mind that even prior to 1997, OPTi never made sound cards. We previously sold chips for these cards to other companies, who are responsible for providing and updating drivers. OPTi does not offer any audio drivers. If you need technical support or drivers, you will need to contact the company that made your sound card.
Dit wist ik allang van hun site.
Zijn er geen 3rd party drivers? zoals Voodoo kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

dit zijn de NT 4.0 referentie drivers voor op OPTi 933 gebaseerde kaarten. Je kunt proberen of je ze kunt installeren.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

Xanax959

relax...

Ik heb laatst op een win98 pc de opti kaart aan de gang gekregen door hem te installeren als windows soudsystem compatible.(automatische hardware detectie) Ik kreeg ook een vermelding voor soundblaster compatible, met uitroepteken, maar die heb ik in apparaatbeheer uitgeschakeld.
Werkt prima verder.

Atari portfolio Dos 2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:10 schreef Tyrian het volgende:
dit zijn de NT 4.0 referentie drivers voor op OPTi 933 gebaseerde kaarten. Je kunt proberen of je ze kunt installeren.
Allang getest, het ging niet goed.

Morgen kom toch een SB128 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn geen drivers voor de Opti 931 en 933 voor Win2k. Ik heb echt alles afgezocht naar die drivers, maar heb ze nergens kunnen vinden. Volgens de site van de fabrikant zijn er ook geen drivers voor gemaakt.
Pagina: 1