Bij de installatie van RedHat 7.2 krijg ik deze foutmelding
invalid argument.
Verder verteld de setup me dat het vulume waarschijnlijk niet is geformatteerd.
Dit vind ik raar want voordat deze foutmelding word gegeven zie ik een progressbar voor het formatteren van mijn ext2 filesystem. Als ik met alt f1/f5 aan het bladeren ben door de ttys dan zie ik wel dat hij net aan het formatteren is geweest.
Ik deel de harde schijf met Windows 98. Ik heb al geprobeerd om de partitie voor windows 98 helemaal naar het laatste gedeelte te verschuiven op mijn harde schijf m.b.v. Partition Magic i.v.m. evantuele 1024 cyl limits, maar dit bleek niet het probleem te zijn.
Mijn HD ziet er ongeveer zo uit qua partities:
|--EXT2 2900 MB--|swap256MB|------Windows98 3000MB-----|
Heeft iemand ook een idee wat er aan de hand kan zijn.
invalid argument.
Verder verteld de setup me dat het vulume waarschijnlijk niet is geformatteerd.
Dit vind ik raar want voordat deze foutmelding word gegeven zie ik een progressbar voor het formatteren van mijn ext2 filesystem. Als ik met alt f1/f5 aan het bladeren ben door de ttys dan zie ik wel dat hij net aan het formatteren is geweest.
Ik deel de harde schijf met Windows 98. Ik heb al geprobeerd om de partitie voor windows 98 helemaal naar het laatste gedeelte te verschuiven op mijn harde schijf m.b.v. Partition Magic i.v.m. evantuele 1024 cyl limits, maar dit bleek niet het probleem te zijn.
Mijn HD ziet er ongeveer zo uit qua partities:
|--EXT2 2900 MB--|swap256MB|------Windows98 3000MB-----|
Heeft iemand ook een idee wat er aan de hand kan zijn.