Toon posts:

beeldscherm p791 (van dell)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje achter de computer zit dan krijg ik ontigelijke last van mijn ogen :'(. Ik neem aan dat dit aan de vernieuwings frequentie ligt, deze staat in gesteld op optimaal gebruik.. dus ik heb geen ide hoeveel hmz deze is. Weet iemand een prog waar mee je dat kunt zien?

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
welk os draai je?

ik meende dat er voor oa win2k een patch is waarmee je een hogere refresh rate kan instellen

als windows je monitor geowon GOED detecteerd, en de refresh staat op optimal, dan zou hij het hoogst mogelijke moeten pakken wat je monitor aankan...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
ik draai overgins de DELL P991 (zelfde als de sony E400) op 1600x1200 @ 75 hrtz (is ook het maximale van de monitor)

ik neem aan dat die P791 toch ook wel MINIMAAL 75 hrtz op 1024x768 moet kunnen trekken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows me.
In de help staat overigens dat optimaal op 60h komt.
En dat veroorzaakt wel irritatie van oogjes :(.
Maar ik durf uhm eigelijk niet in te stellen zonder zekerheid want dalijk verneuk ik dit beeldscherm, en daar word mn pa niet zo vrolijk van....

Is er geen prog die dat kan detecteren?

Verwijderd

Topicstarter
...Uh, ik zei net dat durf ik niet.. maar ik 'verplichte' me zelf om het te doen.

Alles ziet er nog uit zoals het hoort..... is ut dan goed?

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Ik chargeer graag

Je monitor gaat niet stuk van de verversing te hoog zetten hoor, gewoon proberen.

Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Ik chargeer graag

Op zaterdag 10 november 2001 16:07 schreef Webmasterok het volgende:
...Uh, ik zei net dat durf ik niet.. maar ik 'verplichte' me zelf om het te doen.

Alles ziet er nog uit zoals het hoort..... is ut dan goed?
Dan werkt het ja :)

Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen

Verwijderd

Topicstarter
'k dan :)

Ik heb uhm net ook ff op 85h gezet, maar dan word het vlak wat kleiner... (over het beeld). Is het dan nog steeds niet erg?

Verwijderd

Topicstarter
:) hij staat nu zelfs op 100h is max voor zo verre ik kan selecten.

Maar ik heb nu nog steeds last van mijn oge ;(.... waar kan ut nog meer aan liggen. Ik ben al een keer naar de doktor geweest --> nix aan getroffen en toen ogen laten checken --> nix aan getroffen
Pagina: 1