Als ik een tijdje achter de computer zit dan krijg ik ontigelijke last van mijn ogen
. Ik neem aan dat dit aan de vernieuwings frequentie ligt, deze staat in gesteld op optimaal gebruik.. dus ik heb geen ide hoeveel hmz deze is. Weet iemand een prog waar mee je dat kunt zien?
welk os draai je?
ik meende dat er voor oa win2k een patch is waarmee je een hogere refresh rate kan instellen
als windows je monitor geowon GOED detecteerd, en de refresh staat op optimal, dan zou hij het hoogst mogelijke moeten pakken wat je monitor aankan...
ik meende dat er voor oa win2k een patch is waarmee je een hogere refresh rate kan instellen
als windows je monitor geowon GOED detecteerd, en de refresh staat op optimal, dan zou hij het hoogst mogelijke moeten pakken wat je monitor aankan...
Ik draai windows me.
In de help staat overigens dat optimaal op 60h komt.
En dat veroorzaakt wel irritatie van oogjes
.
Maar ik durf uhm eigelijk niet in te stellen zonder zekerheid want dalijk verneuk ik dit beeldscherm, en daar word mn pa niet zo vrolijk van....
Is er geen prog die dat kan detecteren?
In de help staat overigens dat optimaal op 60h komt.
En dat veroorzaakt wel irritatie van oogjes
Maar ik durf uhm eigelijk niet in te stellen zonder zekerheid want dalijk verneuk ik dit beeldscherm, en daar word mn pa niet zo vrolijk van....
Is er geen prog die dat kan detecteren?
Je monitor gaat niet stuk van de verversing te hoog zetten hoor, gewoon proberen.
Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen
Dan werkt het jaOp zaterdag 10 november 2001 16:07 schreef Webmasterok het volgende:
...Uh, ik zei net dat durf ik niet.. maar ik 'verplichte' me zelf om het te doen.
Alles ziet er nog uit zoals het hoort..... is ut dan goed?
Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen
'k dan 
Ik heb uhm net ook ff op 85h gezet, maar dan word het vlak wat kleiner... (over het beeld). Is het dan nog steeds niet erg?
Ik heb uhm net ook ff op 85h gezet, maar dan word het vlak wat kleiner... (over het beeld). Is het dan nog steeds niet erg?
Pagina: 1