Breek je nek voorzichtig
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Boven een bepaald bedrag mag je ook nog eens invoerrechten betalen.
Ik heb ooit eens ram bij Crucial besteld en werd netjes afgeleverd door FedEx. Leuke was, ik hoefde niets bij te betalen op dat moment.
Kreeg ik later van FedEx nog een mooie factuur voor de BTW
Dus het kan zijn dat je erdoor glipt, anders moet je gewoon lappen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Value Added Tax
[/miereneukmodus]
BTW betaal je in dit geval bij transactie, als je creditcard doet heb je hier geen last van betaal je aleen import belasting.
Aangezien een creditcard goed is voor internationale transacties.
VAT zit in dat geval al vaak in je Shipping Cost.
Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz
Value Added TaxOp zaterdag 10 november 2001 15:09 schreef DarkSide het volgende:
Value after tax=btw
Oeps, dubbelpost
Verwijderd
VAT = Value ADDED TaxOp zaterdag 10 november 2001 15:09 schreef DarkSide het volgende:
Value after tax=btw
Haha, 3 miereneukers in 1 minuut!
Is het niet mierenneukers?
foutje.
BTW=bijelkaar opgetelde waarde
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Afgaande op tussenliggende replies kan ik dus een BTW rekening verwachten... jammer als tie komt.
Verwijderd
BTW = Belasting Toegevoegde WaardeOp zaterdag 10 november 2001 15:13 schreef DarkSide het volgende:
ja ja ik weet het.
foutje.
Verwijderd
Geintje hoop ik toch?Op zaterdag 10 november 2001 15:13 schreef DarkSide het volgende:
ja ja ik weet het.
foutje.

Op zaterdag 10 november 2001 15:15 schreef jeroenr het volgende:
[..]
Geintje hoop ik toch?
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Dus als je iets koopt moet je er nog eens de btw van jouw land op betalen. Voor Nederland is dit 17,5% en voor België 21% (daarom dat veel stukken goedkoper zijn in Nederland).
Als bedrijf kan je je belastingen aftrekken, daarvoor heb je natuurlijk een btw-nummer nodig. Als je dus zet dat je geen VAT moet betalen gaan ze er van uit dat je een bedrijf bent en hebben ze je btw-nummer nodig.
Volgens mij is de BTW in Nederland al geruime tijd 19%.Op zaterdag 10 november 2001 16:01 schreef Michelangelo het volgende:
Op de internationale websites staan de prijzen meestal exl btw (= VAT => btw = belasting toegevoegde waarde).
Dus als je iets koopt moet je er nog eens de btw van jouw land op betalen. Voor Nederland is dit 17,5% en voor België 21% (daarom dat veel stukken goedkoper zijn in Nederland).
Als bedrijf kan je je belastingen aftrekken, daarvoor heb je natuurlijk een btw-nummer nodig. Als je dus zet dat je geen VAT moet betalen gaan ze er van uit dat je een bedrijf bent en hebben ze je btw-nummer nodig.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
BTW = Brakende TWeakersOp zaterdag 10 november 2001 15:14 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
BTW = Belasting Toegevoegde Waarde
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Zou ook kunnen, ik heb die 17,5% hier ergens gelezen.Op zaterdag 10 november 2001 16:06 schreef AVL het volgende:
[..]
Volgens mij is de BTW in Nederland al geruime tijd 19%.
Ik weet wel dat de btw bij ons, in België, een stuk hoger is.
En sinds wanneer betaal je belasting in Belgie? BE het belasting paradijs voor Nederlanders.
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
* btw betaal je op een produkt dat je aankoopt.
* Belastingen betaal je op hetgeen je verdient hebt in een jaar.
Deze 2 dingen hebben dus niets met elkaar te maken.
Volgens dat je in Nederland woont betaal je de btw prijs van Nederland, wat dus op 19% komt. Voor België betaal je dus 21%.
Als je in het buitenland iets besteld moet je de btw van het land van invoer betalen. Dit heeft dus niets te maken met extra kosten maar gewoon de btw.
Ik spreek uit zowel theoretische als praktische ervaring.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[ Voor 11% gewijzigd door Snake_Eye op 04-07-2020 16:46 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ja moet ik dan een nieuwe topic aanmaken? Zo krijg je wel vervuiling.
[ Voor 7% gewijzigd door Snake_Eye op 04-07-2020 16:50 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
[ Voor 81% gewijzigd door DukeBox op 04-07-2020 16:53 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Sowieso mag je geen topic kapen.Snake_Eye schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:50:
[...]
Én je vraag is totaal anders dan die in het topic gesteld wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 04-07-2020 16:57 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het verdient in ieder geval een compliment dat je de zoekfunctie hebt gebruikt en een relevant topic hebt doorgelezenSnake_Eye schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:50:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.