Ik heb een telescoopantenne. Als ik die aansluit op de coax aansluiting op mijn tvtuner, is dit dan voldoende om tv te ontvangen?
Nederland 3 zul je kunnen ontvangen, maar dat is dan ook alles
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
gewoon op de antenne ingang.
Net zoals je de antenne op je tv aansluit.
Net zoals je de antenne op je tv aansluit.
De telescoopantenne moet je verbinden met het middelste plugje van je coax aansluiting. En of de ontvangst goed genoeg is? Gewoon proberen, dan zie je het wel.
ontvangst ligt aan waar je woont natuurlijk
woon je in lopik, dan zul je allicht wel redelijke ontvangst hebben
(of juist niet, maybe blaast t zo hard,dat er geen signaal overblijft)
Wat kun je ontvangen:
Ned 1, 2 en 3... afhankelijk van je lokatie. Verder je provinciale omroep, en soms die van de provincie ernaast..
toen ik nog een antenne had, ontving ik nederland 1 goed, 2 en 3 matig, tv gelderland niet, tv flevoland goed.
Woon in Nunspeet, 10km boven Harderwijk.
Als je richting 't oosten woont heb je ook kans op duitse zenders.
woon je in lopik, dan zul je allicht wel redelijke ontvangst hebben
Wat kun je ontvangen:
Ned 1, 2 en 3... afhankelijk van je lokatie. Verder je provinciale omroep, en soms die van de provincie ernaast..
toen ik nog een antenne had, ontving ik nederland 1 goed, 2 en 3 matig, tv gelderland niet, tv flevoland goed.
lekkere nick heb je.. verneukt de hele topic! .. verder Hoi!Op zaterdag 10 november 2001 15:21 schreef Jasper_van_middelkoop het volgende:
Hoe zal ik eigenlijk die antenne aan moeten sluiten op de coax kabel aansluiting?
Ik zou het doen!
Jep.. Rtl+ wdr enzoOp zaterdag 10 november 2001 22:23 schreef DJSmiley het volgende:
ontvangst ligt aan waar je woont natuurlijk
woon je in lopik, dan zul je allicht wel redelijke ontvangst hebben(of juist niet, maybe blaast t zo hard,dat er geen signaal overblijft)
Wat kun je ontvangen:
Ik zou het doen!
Hihi, en toch... voordat wij hier kabel kregen (dorp in Gem. Apeldoorn) hadden we ook een gewone antenne. Maar dan wel een degelijke, hoog op een paal (hoger dan de gemiddelde boom, hoi bliksem
) maar dat ding gaf beter Ned. 1 2 en 3 dan nu via UPC. 
Maar goed, ik weet niet of het met zo'n telescoop antennetje zal lukken. Als je de aansluiting op je TV kaart op een degelijke manier kunt realiseren kom je al een heel eind. En dan maar hopen dat je computer apparatuur niet te veel interferentie veroorzaakt. Beter dan op een TV'tje met spriet antenne zul je het in ieder geval niet krijgen, denk ik
Maar goed, ik weet niet of het met zo'n telescoop antennetje zal lukken. Als je de aansluiting op je TV kaart op een degelijke manier kunt realiseren kom je al een heel eind. En dan maar hopen dat je computer apparatuur niet te veel interferentie veroorzaakt. Beter dan op een TV'tje met spriet antenne zul je het in ieder geval niet krijgen, denk ik
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Pagina: 1