"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
No offence Exirion, maar why the hell koop je Hercules? 
Ik kan je niet echt helpen, misschien dat je een oudere driver van de Xfire kunt proberen? Mis je misschien wel een paar dingen, maar je geluid is in ieder geval goed.
[Edit] Zie ook: [topic=316134/1/100]
Ik kan je niet echt helpen, misschien dat je een oudere driver van de Xfire kunt proberen? Mis je misschien wel een paar dingen, maar je geluid is in ieder geval goed.
[Edit] Zie ook: [topic=316134/1/100]
Bericht hierboven
Heb ik gezegd dat ik een Hercules kaart heb?Op zaterdag 10 november 2001 15:22 schreef Floris Diemel het volgende:
No offence Exirion, maar why the hell koop je Hercules?
Het is een Terratec, maar ik probeerde de Hercules drivers omdat die eerder uit waren en de interface er gelikter uit zag
Maar goed, de nieuwe Terratec drivers zijn dus net als de Hercules drivers nogal buggy
[UPDATE]
Het probleem is niet alleen met de digitale ingang, maar ook met de analoge CD ingangen EN met de AUX ingang. Er zit denk ik een maffe bug in de mixer
[/UPDATE]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
HMZ hebbie dat in Win98 of in win 2000?
want ik heb ook een Xfire, en net de drivers bij Guillemot gedownload voor win9X, omdat ik las dat hij in 200 en xp met guillemot drivers werkt, dacht ik dat doetie vast ook in win 9x
of is dat een rare gedachte?
want ik heb ook een Xfire, en net de drivers bij Guillemot gedownload voor win9X, omdat ik las dat hij in 200 en xp met guillemot drivers werkt, dacht ik dat doetie vast ook in win 9x
of is dat een rare gedachte?
Breek je nek voorzichtig
Dat is eigenlijk om eerlijk te zijn niet zo slim, tenzij je natuurlijk de Guillemot drivers voor win9x hebt gepakt. Maar de drivers van Guillemot voor winXP op je 9x bakkie gaat niet werken helaas.
20*350ZO45°
Ten eerste : probleem is opgelost.
Dan voor de duidelijkheid: Het gaat hier om een Terratec XFire kaart die draait onder Windows XP. Ik heb de XP drivers van Hercules gebruikt, en dat werkte goed op de digital-IN na. Nu met de nieuwe Terratec XFire drivers draait het hele zaakje inmiddels perfect
De oplossing was : hoewel de drivers default de positioning van het geluid in het midden hebben staan, was het bij mij nodig om het handmatig nog een keer in het midden te zetten. Opzich verandert er niks in de instelleingen, maar doordat je toch iets (opnieuw) instelt wordt het probleem gefixt. Pas dan staat het geluid echt in het midden. Blijkbaar zit er ergens een bugje, maar het is makkelijk te verhelpen
Dan voor de duidelijkheid: Het gaat hier om een Terratec XFire kaart die draait onder Windows XP. Ik heb de XP drivers van Hercules gebruikt, en dat werkte goed op de digital-IN na. Nu met de nieuwe Terratec XFire drivers draait het hele zaakje inmiddels perfect
De oplossing was : hoewel de drivers default de positioning van het geluid in het midden hebben staan, was het bij mij nodig om het handmatig nog een keer in het midden te zetten. Opzich verandert er niks in de instelleingen, maar doordat je toch iets (opnieuw) instelt wordt het probleem gefixt. Pas dan staat het geluid echt in het midden. Blijkbaar zit er ergens een bugje, maar het is makkelijk te verhelpen
Nu nog mijn probleem verhelpen dat er ook over het rear-kanaal geluid komt bij MP3z & Wav. Wat betekend bij dat positioneren eigenlijk M1 t/m M14
Ik raad Terratec aan om voortaan maar een Beta-drivers naar buiten te brengen, want ik heb nog nooit 100% drivers gehad.
20*350ZO45°
Neej ik wil uiteraard de drivers voor de gamesound fortismo II voor Win 9X installeren, echter daar kan ik geen drivers voor vinden bij guillemot
of bedoelen ze daar:
Maxi Sound Fortisimo?
iemand die me een linkje stuurt van de drivers maakt mij een blij man.
rede dat ik het vraag is dat ik de drivers gedownload had(de drivers voor de Maxi Sound Fortisimo) en dat hij meteen een of andere yamaha zooi wilde (de)installeren klopt dat??
alvast bedankt
of bedoelen ze daar:
Maxi Sound Fortisimo?
iemand die me een linkje stuurt van de drivers maakt mij een blij man.
rede dat ik het vraag is dat ik de drivers gedownload had(de drivers voor de Maxi Sound Fortisimo) en dat hij meteen een of andere yamaha zooi wilde (de)installeren klopt dat??
alvast bedankt
Breek je nek voorzichtig
Ik heb nog eventjes nagetrokken en op deze link kun je de versie downloaden voor alle windows versies (is dezelfde als voor Win2k/XP, dus misschien heb je die wel al)
20*350ZO45°
dank U
Breek je nek voorzichtig
Pagina: 1