Dominion Wars + mijn muis = fout

Pagina: 1
Acties:

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik heb net het spel Deep Space Nine: Dominion Wars gekocht en geinstalleerd en alles wat daarbij hoort en toen wilde ik het gaan spelen....

De filmpjes deden het wel goed en het zag dr allemaal wel okee uit, geen schokken enzo, en toen kwam ik in het hoofd menu.....

dus ik denk ik druk effe op prefences om alles goed te zetten dus ik beweeg mn muis. nou dat ging nie echt joovol, heeeeel erg schokkerig, als ik mn muis bewoog dan moest ik een halve seconde wachten en dan sprongdie van de plek waar die was in 1 keer naar de plek waar ik m heen zou hebben gestuurd. dat werkt dus nie echt lekker.

na een bveetje geklooi heb ik m toch afgesloten gekregen en mn computer effe opnieuw opgestart maar dat werkte nie echt.

wat ken ik hier nou aan doen om dat te verhelpen? ik ben op de site gweest van dominion wars en er staan wel patches maar die zijn voor versie 1.02 en lager en ik heb versie 1.03. verder heb ik een draadloze qware muis met 5 knoppen, windows xp, k7t266 pro-r, athlon 1400 en 512 mb ddr geheugen. lijkt me wel dat dat aan de systeem eisen voldoet. dus wat ken ik nou doen?

Ik heb echt een hele goeie PC.

• brute51
jeetje... nog geen reactie. ken iemand me helpen?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Die hele spel is krom. k zou er geen 100 piek ervoor neertellen.

Maar afijn, heb je die nieuwste patch al. Het schijnt dat die het probleem oploste.

viel gluck

dikzak

Verwijderd

Het spel dat zuigt gewoon aan alle kanten!!!

Maar misschien moet je eens kijken of er al nieuwe drivers voor je muis zijn...

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 11:53 schreef Polle2000 het volgende:
Het spel dat zuigt gewoon aan alle kanten!!!

Maar misschien moet je eens kijken of er al nieuwe drivers voor je muis zijn...
Nieuwe Qware drivers? Dat kan je vergeten. Die zijn echt moeilijk te vinden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• brute51
nou die nieuwste patch die helpt wel iets ja maar nie genoeg.

weet iemand waar ik die muis drivers ken updaten?

ohja dit vond ik op een forum na lang zoeken:

There is a solution to the mouse problem under winXP.

You need the Application Compatibility Toolkit (from MS). Either download it from the site or install from the CD. Run the QFix app, change the Dominion Wars Layer to Win98 and set in the Fixes menu "Win98VersionLie" to "Win2000VersionLie".
Then click on 'Create Fix Support' to install the compatibility fix.

This solution was mentioned not too long ago on this forum but i can't remember who by, so the credit goes to the original brain who figured this out :)

hoe start ik die qfix app?

Pagina: 1