[CS] Mag ik bij jouw clan?

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Mag ik misschien bij iemand in z'n CS-Clan? ik vind dat ik het zelf wel redelijk doe :) en anders gebruik je me maar als schietkussen ofzo :)

The devil is in the details.

Verwijderd

nee

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 14:04 schreef ThaNobius het volgende:
nee
;( :'( :(

Verwijderd

je mag wel bij mijn championship manager clan als je dat wilt :)

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21
Ander richt je zelf een clan op :)

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 14:06 schreef ThaNobius het volgende:
je mag wel bij mijn championship manager clan als je dat wilt :)
nee ik houd meer van shooters :)

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 14:07 schreef Moon het volgende:
Ander richt je zelf een clan op :)
moet ik eerst meer ventjes hebben :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
anders ga je bij die GoT clan :D Die zijn goeeeeed!!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op zaterdag 10 november 2001 14:13 schreef rick_h het volgende:
Najaaaa... :P

Steam

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 14:13 schreef rick_h het volgende:
waar kan je die GoT clan vinden? (ik vind alles goed :))

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54
jah dan ga je toch bij GoT...

rules:
niet langer als 5 seconden campen.
niet te gevoelige muis hebben en triggerhappy zijn anders cheat je bij voorbaat. :P

Verwijderd

LOL :) !

Nou, als je op deze manier een clan wilt vinden ben je ten eerste een hele grote n00b en ten tweede zal niemand je zomaar ff aannemen! Je moet gewoon op wat GamePoint/Demon servers gaan spelen en daar moet je (stiekem als je een goeie score hebt >:) ) af en toe even vragen of iemand nog clanmembers zoekt.. Maar als je zelfs een topic gaat openen met: Mag ik bij je clan ? Nou daar kom je echt niet ver mee..

Ik heb geen clan maar ik zou zelf nooit zomaar zeggen dat je meteen ff een testje mag doen..

En je moet wat meer info geven... Wat is je gemiddelde score (met bewijs) enzo...

Succes in iedergeval.

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 14:32 schreef Qul het volgende:

Nou, als je op deze manier een clan wilt vinden ben je ten eerste een hele grote n00b en ten tweede zal niemand je zomaar ff aannemen! Je moet gewoon op wat GamePoint/Demon servers gaan spelen en daar moet je (stiekem als je een goeie score hebt >:) ) af en toe even vragen of iemand nog clanmembers zoekt.. Maar als je zelfs een topic gaat openen met: Mag ik bij je clan ? Nou daar kom je echt niet ver mee..

Ik heb geen clan maar ik zou zelf nooit zomaar zeggen dat je meteen ff een testje mag doen..

En je moet wat meer info geven... Wat is je gemiddelde score (met bewijs) enzo...

Succes in iedergeval.
ik kijk eigenlijk nooit naar me score, wat is normaal voor een score?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik denk bij een n00b clan dat je gelijk moet hebben 5 kills-5 deaths. Bij een elite clan het dubbele van wat je hebt denk ik dus 18-36....

edit:

ga anders ff naar clanbase.com, daar staan members requests van clans want via GoT is geen goeie manier om aan een clan te komen (vind ik zelf).

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Dat is niet waar, dit gesprek gaat echt n00big, een echt goeie speler is niet af te zien aan zijn score, al is dat wel een indicatie. een echt goeie speler herken je aan de manier hoe hij iemand dood, schiet hij hem door de kist omdat hij hem ervoor erachter zag gaan zitten, verspilt ie nooit meer dan 2 kogels aan 1 mannetje en nog meer van dat soort dinge.

Je moet nooit letten op een score, altijd letten op de manier waarop, al let ik niet op iemand met een slechte score want dan doet ie wel wat fout >:)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op zaterdag 10 november 2001 14:34 schreef Marc00 het volgende:

[..]

ik kijk eigenlijk nooit naar me score, wat is normaal voor een score?
meestal 1:1 en dan moet je blij zijn. Heb je hoger (zoals ik, heb soms 16:0 op servers als demon (als er geen cheaters zijn)) dan moet je wel een cheater zijn :+ Dat is geloof ik het algemene CS beleid: Als iemand slecht is is ie een n00b, als iemand je dood schiet dan is het een cheater :+

Er is geen 'normale' score. Als je op servers speelt waar veel slechte spelers zijn is het normaal om een hogere score te hebben dan wanneer je op een server speelt waar veel goede spelers spelen. Eerste geval heb je makkelijk xx:0 en in het laatste geval moet je blij zijn met 1:1

MechWarrior || Monsters Game

• JeroenNietDoen
ik geloof dat in het algemeen voor individuele score een ratio van 2:1 en 3:1 is toegekend aan goeie spelers. dus puur op skills gericht.

tuurlijk, een goeie speler hoeft helemaal niet super te zijn voor een clan. ik zie zat clans waar luitjes spelen die helemaal niet zo goed zijn maar die wel backup leveren, granaten gooien zodat de betere team members gelijk door kunnen enzo.

tis maar waar een clan op let...

als jij 2:1 speelt en redelijke teamplay hebt is er vast wel een clan voor jou hoor.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Als je goed bent wordt je vanzelf bij een clan gevraagd,

mijn antwoord NEE >:)

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Kwil idd nog ff benadrukken dat de resultaten die iemand op een Gamepoint server haalt SQUAT zeggen. Okay, natuurlijk hebben veel goede spelers goede scores, maar alsof dat zo moeilijk is!

ik bedoel zelf heb ik casema en ik cs echt maar eens in de maand ofzo. als je dan op zo'n GP server joined en je beukt jezelf in no-time omhoog naar 45-10 dan ga je je toch wel afvragen of die n00b-servers wel zo'n goede indicatie geven.

Verder zou ik zeggen ga wat op IRC--->quakenet zitten en dan naar channels van clans en trials aanvragen. maar ga geen topic starten van 'mag ik in je clan' want dat staat ronduit zielig en iedereen zegt toch nej.

Ga maar na, zou je zelf ja zeggen als je een clan had?

ik iig niet :)

en of die GoT-ers zo goed zijn valt in veel gevallen nog wel te bezien ;)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Scores zegt natuurlijk niks |:(

Ligt altijd aan op welke servers je speelt met wie, en je kan natuurlijk altijd een goede/slechte dag hebben

• Hahn
hahaha LOL echt cool om te zien hoe iedereen me duidelijk wil maken dat dit n00b gedrag is :D Ik weet ook wel dat ik het niet zomaar moet gaan vragen :) ik wou alleen kijken wie er allemaal in een clan zitten

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Met TO deed ik het zo:

-eerst goed worden, zodat je een beetje mee kunt komen
-dan ga je naar een server waar aardig goede spelers zijn.
-je vraagt of iemand in je clan wil :P

toen had ik een clan :) Je moet natuurlijk wel een beetje goed zijn zellef anders wil niemand "bij je horen" :P

Maargoed, zal wel niet de manier zijn, want ik speel nooit meer en die clan is helemaal uit elkaar gevallen (terwijl we toch best goed waren ;()

Ik denk dat je het beste gewoon heel goed moet gaan spelen, dan vraagt er vanzelf iemand of je in zen clan wil. Je moet natuurlijk niet in de eerste de beste newbie clan gaan, dan is er ook nix aan :r

Verwijderd

Ik vind persoonlijk clans niet zo leuk eigelijk, kep er nu wel weer een maar toch.. Ik vind beetje klooien op public juist leuk, beetje fraggen met elites en mac10, als je dat in een war doet wordt dat niet geaccepteer ;)

• buzz
Op zaterdag 10 november 2001 17:07 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Ik vind persoonlijk clans niet zo leuk eigelijk, kep er nu wel weer een maar toch.. Ik vind beetje klooien op public juist leuk, beetje fraggen met elites en mac10, als je dat in een war doet wordt dat niet geaccepteer ;)
Vind je het heel raar??

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Als je goed bent misschien

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 14:32 schreef Qul het volgende:

Succes in iedergeval.
haha sukkels.. wie speelt er nou op de gamepoint servers? Ik was zo stom om er eens langs te gaan, ten eerste maak je echt iedereen af en sta je opeens met een score van 21-1 na 2 minuten spelen.. en die server lagt echt constant.. niet te spelen gewoon

Verwijderd

Als ie echt goed bent word je vanzelf gevraagd.
Je hoeft zelf dus niet eens te vragen.
Clans zijn altijd op zoek naar de besten.
Dus als je vind dat je daar bij hoort, hoef je je niet druk te maken.

Verwijderd

Moet je beter spelen, als je nog niet gevraagd bent :)

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

je zou eventueel wel bij de clan van een maat van me
kunnen joinen (denk ik), mits je goed bent natuurlijk! >:)

check anders ff op: http://www.clan-teo.com/ voor contact info!

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 17:57 schreef jbalk het volgende:
Moet je beter spelen, als je nog niet gevraagd bent :)
ik speel het sinds gisteren :) ik heb misschien totaal 2/3 uur gespeeld

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Op zaterdag 10 november 2001 18:08 schreef Marc00 het volgende:
Geb. datum: 04 mei 1987
|:(

• Vos
  • Laatst online: 10-11 15:42

Vos

AFCA

Op zaterdag 10 november 2001 16:23 schreef ubermaestro het volgende:
Scores zegt natuurlijk niks |:(

Ligt altijd aan op welke servers je speelt met wie, en je kan natuurlijk altijd een goede/slechte dag hebben
ik ben super goed maar sta altijd 2-40
maarjah die score zegt natuurlijk niks :?

scores zeggen genoeg (en ja kan idd liggen aan server, maar daarom zeggen de scores nog wel genoeg)

• Palomar
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 18:08 schreef Marc00 het volgende:

[..]

welke naam heb je dan? 'Player'? >:)

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ja lekkere gast ben jij zeg >:)
Add me op ICQ dan regel ik wel wat

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11 17:01
Op zaterdag 10 november 2001 15:44 schreef GambitRS het volgende:

[..]

meestal 1:1 en dan moet je blij zijn. Heb je hoger (zoals ik, heb soms 16:0 op servers als demon (als er geen cheaters zijn)) dan moet je wel een cheater zijn :+ Dat is geloof ik het algemene CS beleid: Als iemand slecht is is ie een n00b, als iemand je dood schiet dan is het een cheater :+

Er is geen 'normale' score. Als je op servers speelt waar veel slechte spelers zijn is het normaal om een hogere score te hebben dan wanneer je op een server speelt waar veel goede spelers spelen. Eerste geval heb je makkelijk xx:0 en in het laatste geval moet je blij zijn met 1:1
Wanadoo speel je , als je een beetje normaal speelt, zo met xx-0 scores. De meesten daar zijn noob. Als je 50-2 komt te staan zeggen ze zonder meer dat je cheat :)

"Je heb wallhack" , "cheater" :r

Daar kan ik echt gestoord van worden :r

Als ik een keer zo iemand voor me zie staan, dan denk je ook van, wat een nerd..

Op wanadoo speel ik laatste tijd vaak :) en echt, als ze me naam al zien (meestal playster) zeggen ze al, "je cheat, gisteren cheatte je hier ook al)

:r
N00BS

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 10 november 2001 18:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

[Geb. datum: 04 mei 1987]

WTF is er mis met leeftijd. ik ben nu 13 (6-12-87) en ik ben tog ook geen dikke n00b. zulle we een potje CS doen 1 op 1? kan je zien dat leeftijd geen hol uitmaakt. mensen die gaan kijken naar je leeftijd daar :r ik op

Verwijderd

anders beginnen we een speciale clan

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 18:19 schreef rick_h het volgende:

[..]

welke naam heb je dan? 'Player'? >:)
nee, Marc00 :) (ik weet heus wel hoe je je naam kan veranderen, want dit is een van de eerste keren dat ik CS speel. UT speel ik al langer)
Op zaterdag 10 november 2001 18:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

[..]

en dat slaat nergens op, want misschien speel ik al sinds me 10e (doe ik ook :D)

• Hahn
Op zaterdag 10 november 2001 19:00 schreef illem het volgende:
anders beginnen we een speciale clan
ook goed :) (nee niet omdat ik nog geen clan heb, maar omdat je de andere dan een beetje kent)

• Palomar
  • Niet online
als die clan een eigen server krijgt ben ik ook van de partij :P

• JeroenNietDoen
Op zaterdag 10 november 2001 18:02 schreef wizZa het volgende:
je zou eventueel wel bij de clan van een maat van me
kunnen joinen (denk ik), mits je goed bent natuurlijk! >:)

check anders ff op: http://www.clan-teo.com/ voor contact info!
jah alleen TEO speelt geloof ik niet zo bijster veel CS, meer Quake 3 toch?

• Hoyden
Op zaterdag 10 november 2001 18:56 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

WTF is er is met leeftijd. ik ben nu 13 (6-12-87) en ik ben tog ook geen dikke n00b. zulle we een potje CS doen 1 op 1? kan je zien dat leeftijd geen hol uitmaakt. mensen die gaan kijken naar je leeftijd daar :r ik op
Ok, 1vs1 is goed :P

Tijd/Plaats..

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 18:56 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:

[..]

WTF is er is met leeftijd. ik ben nu 13 (6-12-87) en ik ben tog ook geen dikke n00b. zulle we een potje CS doen 1 op 1? kan je zien dat leeftijd geen hol uitmaakt. mensen die gaan kijken naar je leeftijd daar :r ik op
DAT is juist et probleem van CS tegenwoordig. Irritante lame cheatende pubertjes van een jaar of 13, 14, die praten alsof ze DA MAN zijn...

• Hoyden
Op zaterdag 10 november 2001 19:36 schreef FuTaL het volgende:

[..]

DAT is juist et probleem van CS tegenwoordig. Irritante lame cheatende pubertjes van een jaar of 13, 14, die praten alsof ze DA MAN zijn...
:o

• WoutF
  • Laatst online: 10-11 16:27

WoutF

Hoofdredacteur

[..]

Ik ken genoeg 'pubertjes van een jaar of 13, 14' die jouw ass kicken door pure skills

• JeroenNietDoen
en dat soort ventjes zijn vaak ook de mannetjes die geen clan vinden simpelweg omdat ze te onvolwassen zijn.

mijn clan heeft 3 jongens onder de 20, meeste tussen 20 en 30, 1 van 33 en 1 van zelfs 40. we houden het namelijk best sociaal enzo dus kindjes hoeven er niet bij.

Verwijderd

En ik ken er nog een stuk meer die DENKEN dat ze dat kunnen en daarna onder de zoden geschoffeld worden.

Leeftijd zegt vaak wel degelijk wat en de gemiddelde cheater/lamer IS waarschijnlijk ook 13.

• WoutF
  • Laatst online: 10-11 16:27

WoutF

Hoofdredacteur
Op zaterdag 10 november 2001 19:57 schreef Kaap het volgende:
en dat soort ventjes zijn vaak ook de mannetjes die geen clan vinden simpelweg omdat ze te onvolwassen zijn.

mijn clan heeft 3 jongens onder de 20, meeste tussen 20 en 30, 1 van 33 en 1 van zelfs 40. we houden het namelijk best sociaal enzo dus kindjes hoeven er niet bij.
En diezelfde jonge mensen die ik ken zijn erg volwassen voor hun leeftijd en spelen in goede clans :)

• Hoyden
Op zaterdag 10 november 2001 20:00 schreef woutf het volgende:

[..]

En diezelfde jonge mensen die ik ken zijn erg volwassen voor hun leeftijd en spelen in goede clans :)
Hehe, noem ze eens op.
Goede clans, lama komen..

Ik wil wel eens wat namen horen van goede jonge spelers.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 10 november 2001 19:30 schreef The Fox het volgende:

[..]

Ok, 1vs1 is goed :P

Tijd/Plaats..
we spreken nog wel es een keer af :) ben nu ff bezig met het ****en van AvsP 2
lol, nee sorry maar ik kan er echt niet tegen als mensen oordelen op leefijd dus dat alle kindjes van 12-13-14 zo slecht zijn dat ze moeten cheaten.... das bullshit, ik heb zelf nog nooit gecheat en ga het ook niet doen. EN niet dat ik erg arrogant wil zijn ofzo maar ik vind mezelf niet echt slecht in cs, maar ik voel me helemaal niet "DA MAN" met cs.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 10 november 2001 20:02 schreef The Fox het volgende:

[..]

Hehe, noem ze eens op.
Goede clans, lama komen..

Ik wil wel eens wat namen horen van goede jonge spelers.
Hmmm:
[GoT]Dutch Commando

en mijn favo kiddo:
PYROS :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ik ken genoeg 'pubertjes van een jaar of 13, 14' die jouw ass kicken door pure skills
Je weet niet eens wie ik ben joh ! :)

Laat ze maar komen
Ik heb een anti OGC cheat server... Zeg dat er maar bij...
En ze mogen niet weggaan als ze verliezen.

• pica
  • Laatst online: 10-11 16:07
Flame, flame, flame... ik speel zelf CS maar aan CS topics heb ik hier een stronthekel.

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 10 november 2001 22:11 schreef JeanLucPicard het volgende:
Flame, flame, flame... ik speel zelf CS maar aan CS topics heb ik hier een stronthekel.
Zullen we dit topic dan maar ff gezellig maken? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 22:13 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Zullen we dit topic dan maar ff gezellig maken? :)
Theekransje :?

• buzz
Jah is goed, maar wanneer ben je jong als je CSed??? 16 dan ben ik l3373 kiddo *D

Verwijderd

je komt wel ns mannetjes van 12 tegen.. dan vraag je je ook af wat voor mannetjes dat zijn.. en dan hoor je door de voice allemaal piepstemmetjes :D

• Hahn

[..]

ten 1e ik ben geen lamer
ten 2e ik cheat niet
en ten 3e (zoals ik al zei) ik ben niet echt heel goed, dus wat je daar zegt is niet bij mij het geval :)

• SiErRa
  • Laatst online: 10-11 16:32
Op zaterdag 10 november 2001 23:09 schreef WouteRF het volgende:
je komt wel ns mannetjes van 12 tegen.. dan vraag je je ook af wat voor mannetjes dat zijn.. en dan hoor je door de voice allemaal piepstemmetjes :D
idd.. voice geeft toch wel een hele nieuwe dimensie aan het spel.. maar maakt wel ook een stuk gezelliger :) (over theekransje gesproken)

om nog maar ff ontopic te raken:
Ga veel spelen op een server waar je het gezellig vind dan word je vanzelf wel gevraagd.

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

Op zaterdag 10 november 2001 19:24 schreef Kaap het volgende:

[..]

jah alleen TEO speelt geloof ik niet zo bijster veel CS, meer Quake 3 toch?
neu hoor, CS spelen ze ook vrij veel .. (althans, volgens dem0n)

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Pagina: 1