Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb sinds een paar dagen de Arowana USB hub, een mooi en goed ding 
http://www.arowana.nl/main_prod.asp?ProductID=262101
http://www.arowana.nl/main_prod.asp?ProductID=262101
er ziten soms nog meer USB aansluitingen (zonder de USB contacten) op je moederbord
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Kijk hier en zoek met Ctrl-F naar USB (Hub).wat moet dat kosten?
edit:
Trouwens, op sommige USB-apparaten zitten ook USB-aansluitingen.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Kijk ff in je mobo boekje of er ook nog iets staat over meer usb poorten in de vorm van een groepje pinnetjes, daar kun je dan voor 15piek weer twee usb poorten af halen
Inderdaad een hubje kopen, als je gaat schakelen moet je er voor zorgen dat je eerst se spanning schakelt en dan de datalijnen, zo werkt immers een USB connector ook als je die ergens in schuift.
Een ding. Als je zo'n Sitecom ding koopt. Koop dan de niet pratende versie. Is om gek van te worden
of sloop het speakertje eruit zoals ik heb gedaan
of sloop het speakertje eruit zoals ik heb gedaan
USB is 'hot-pluggable' dus je kan ook gewoon de signalen onderbreken en verbinden.
Als je dus een schakelaar neemt dan zorgt ie dat of het ene apparaat verbonden is of het andere apparaat.
Je kan zo ook devices omschakelen tussen met 2 computers.
Ik heb het ooit eens gemaakt om te schakelen tussen 2 computers maar toe waren die schakelkastjes nog er duur.
Met 2 snoertjes en een schakelaar ben je er ook.
Maar een hub is misschien wel de makkelijkste oplossing.
Als je dus een schakelaar neemt dan zorgt ie dat of het ene apparaat verbonden is of het andere apparaat.
Je kan zo ook devices omschakelen tussen met 2 computers.
Ik heb het ooit eens gemaakt om te schakelen tussen 2 computers maar toe waren die schakelkastjes nog er duur.
Met 2 snoertjes en een schakelaar ben je er ook.
Maar een hub is misschien wel de makkelijkste oplossing.
Senile! Senile Oekaki
Pagina: 1