Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
maar dat ding is nogal zwaar, dus als ie eraf valt heb ik duz dood 3d kaartje
, daarom heb ik em nu helemaal vastgeplakt met sec.lijm.
ik had eerst alleen de hoekjes gedaan en de rest met koelpasta maar ik vertrouw dat niet zo echt, jammer dat ik toen niet ff geprobeerd heb hoever ik kon komen...
misschien dat iemand hier wel goede resultaten mee geboekt heeft (duz cpu koeler op gpu), dan weet ik teminste dat het aan die lijm ligt?
ik had eerst alleen de hoekjes gedaan en de rest met koelpasta maar ik vertrouw dat niet zo echt, jammer dat ik toen niet ff geprobeerd heb hoever ik kon komen...
misschien dat iemand hier wel goede resultaten mee geboekt heeft (duz cpu koeler op gpu), dan weet ik teminste dat het aan die lijm ligt?
dat plakt teminste goedOp zaterdag 10 november 2001 13:48 schreef arjanscholl het volgende:
Secondelijm???
Ja maar die secondelijm doet toch helemaal niet wat koelpasta doet? Warmte geleiden? Want das nou net de bedoeling van dat spulOp zaterdag 10 november 2001 13:49 schreef DDan het volgende:
maar dat ding is nogal zwaar, dus als ie eraf valt heb ik duz dood 3d kaartje, daarom heb ik em nu helemaal vastgeplakt met sec.lijm.
yep, maar mijn standaard koelertje zat er ook op zonder koelpasta of wat dan ook, dus ik ben er vanuit gegaan dat nix niet beter kan zijn dan sec.lijm, maar daar begin ik duz langzaam ook een beetje aan te twijfelenOp zaterdag 10 november 2001 13:51 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Ja maar die secondelijm doet toch helemaal niet wat koelpasta doet? Warmte geleiden? Want das nou net de bedoeling van dat spul
nog een klein vraagje:
hoe kan ik eventueel sec.lijm eraf halen, schuurpapiertje de vorige keer was niet echt handig, zijn daar smerige chemische spullen voor om dat te doen? (liever zonder mijn chip daarbij ook op te lossen)
hoe kan ik eventueel sec.lijm eraf halen, schuurpapiertje de vorige keer was niet echt handig, zijn daar smerige chemische spullen voor om dat te doen? (liever zonder mijn chip daarbij ook op te lossen)
met klein krabertje en acholhol kom je meestal best en end..
ik zou m'n cpu echt niet met seconde lijm vastzetten maar gewoon koelpasta en de montage op een andere manier doen..
(denk aan tyraps ofzo)
ik zou m'n cpu echt niet met seconde lijm vastzetten maar gewoon koelpasta en de montage op een andere manier doen..
(denk aan tyraps ofzo)
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Lijm haha
Silver met bison termo lijm werkt wel goed ( Termo is een plakkend gelijdende lijm, grote tube 36,-)
beetje silver er bij, dan een nochtje goed aan drukken.
(je hebt bijna geen beugeltjes meer nodig
Mischien is peurschuim iets voor je volgende mod
Of beton?
Silver met bison termo lijm werkt wel goed ( Termo is een plakkend gelijdende lijm, grote tube 36,-)
beetje silver er bij, dan een nochtje goed aan drukken.
(je hebt bijna geen beugeltjes meer nodig
Mischien is peurschuim iets voor je volgende mod
Of beton?
Of je koopt dat Arctec Silver Epoxy oid, dat is er zelfs voor bedoelt om dit soort handelingen te verrichten
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Met je core zit je gewoon op je max
Trouwens wordt het niet eens tijd voor een nieuwe kaart
Trouwens wordt het niet eens tijd voor een nieuwe kaart
en een nieuw mobo, heeft nl maar 2x agp
, dus dan eigelik direct ook maar nieuwe cpu, en dan natuurlijk niet meer van dat oude sd-ram.... LOL
hey de hcc dagen komen er weer aan he?
hey de hcc dagen komen er weer aan he?
ik heb geen tyraps gebruikt omdat de bladen net iets boven het aluminium van de koeler uitkomen en tyraps zien ook weer zo onprofessioneel uit 
kheb trouwes ook kabeltje van standaard koelertje wat verlengd zodat ik die nu gewoon op de achterkant van de kaart kan gebruiken
tnt houd het bestOp zondag 11 november 2001 21:25 schreef -Confusion- het volgende:
Als er iets is waar sec. lijm niet tegen kan is het wel hitte.
kheb trouwes ook kabeltje van standaard koelertje wat verlengd zodat ik die nu gewoon op de achterkant van de kaart kan gebruiken
Pagina: 1