Toon posts:

earn money on the net...(?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger deed ik zo aan maak geld via het net met zo van die ad-bars.

Heb ooit eens een cheque van 65 euro gekregen van alladvantage.

Destijds heb ik nog aan andere dingen megedaan, zoals Desktopdollars en Spedia.

SPedia blijkt nog deftig te werken, maar heeft er nu op het moment iemand ervaring met desktopdollars? Ik gebruik dienen bar (correct), maar als ik kijk naar current ads, dan zie ik gewoonweg niet, (zelfs geen tabel, met 0-en of zo). En ze antwoorden niet op mijn mail

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Online geld verdienen is uit :P

Verwijderd

Ik had vroeger adframe snachts op superweb laten lopen...had wel 70 piek verdiend :)

een half jaar geleden ofzo probeerde ik het weer, en het verdiend nu nog maar bar weinig; als ik hem net zo lang laat lopen als de tijd met superweb dan zou ik nog maar 10 piek hebben ofzo..thanks but no thanks dan leef ik maar met dat de internetkosten iets hoger zijn

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 13:38 schreef IceStorm het volgende:
Online geld verdienen is uit :P
idd die dingen beginnen meer een sprookje te worden dan werkelijkheid.. ben bij veel aangemeld geweest en t werkte nooi :+

Verwijderd

Topicstarter
http://www.nitroclicks.net/join.phtml?jans7672

Te mooi om waar te zijn?

Vertel er eens wat meer over!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 10 november 2001 18:59 schreef gabberatski het volgende:

Te mooi om waar te zijn?

Vertel er eens wat meer over!

Question: When do I get paid?
Answer: We will send you a check when your account accumulates $500.00 Usd.
Question: Why do I have to wait till I make $500, why can't I get paid each month?
Answer: Many of our members fail to achieve as much as $500.00 USD, giving up in the middle of the way, so the money they have earned remains with Nitroclicks. That is what compensates our high paying rate ($3.00 USD per task). The real cost of each task is much lower, so we would never be able to pay as much, if many of our members did not give up.

Ofwel het duurt heeeeeeeeeeel erg lang voordat je die $500 bij elkaar geklikt hebt.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Op zaterdag 10 november 2001 14:49 schreef Piepeltjes het volgende:
http://www.nitroclicks.net/join.phtml?

wel ff die jans7672 er achter weg laten he...door jullie registratie kan i ook verdienen :) :+

Verwijderd

ik heb een jaar of 4 a 5 terug wat p0rn sites gehad, 1html pagina's zeg maar, kun je dus in 10 minuten maken...

verdiende met 6 pagina's ongeveer 400 gulden per maand, ik heb er nooit meer wat aan gedaan en het werd steeds minder, jaar later kreeg ik niks meer...

maargoed, toch ruim 3000 piekjes gemaakt met iets meer dan een uurtje werk >:)

denk alleen dat dat nu niet meer zo werkt...

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
Kertje, boefje :+

Maar op een vergelijkbare manier heb ik fl. 250,= verdiend met OpinionBar. Pagina in elkaar geklikt met wat handige features en de referals vliegen op je af :)

Bovendien op de pagina's wat reclame (paid per click) gezet, met een algoritme dat popupt bij 2 a 3% van de bezoekers (ivm fraude detectie systemen). Dit leverde bij elkaar ook nog eens fl. 100,= op. En het leuke is dat de bezoekers zich niet druk maken over de popups omdat ze hondstrouw zijn ;) En soms zelfs weer lid worden -> weer kassa.

Allemaal in een paar maanden + dat ik geleerd heb hoe mysql + php werkt :7

Verwijderd

heb me ff aangemeld op nitro, eens kijken of het iets is :)
en die jansen is ook weer een dollar of 5 rijker of niet? ;)

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12
Op zaterdag 10 november 2001 22:43 schreef MM het volgende:
heb me ff aangemeld op nitro, eens kijken of het iets is :)
en die jansen is ook weer een dollar of 5 rijker of niet? ;)
Hartelijk dank.

Ik moet zeggen in een maand heb ik a 70$ gehaald :P
Dus dat schiet wel op.

Verwijderd

hebben ze jouw al een keer uitbetaald? en ze sturen dan toch gewoon een check die je kunt innen bij een nederlandse bank of niet?

en dan nog een vraagje, die sites waar je dan gratis moet inschrijven, moet dat je geregistreerde adres zijn die je ook bij nitroclicks gebruikt?? want ik vul gewoon allemaal fake in :) of controleren ze de hele shit?

alvast bedankt!

MM
Pagina: 1